Black&White @ 360

Nu har jag fått några bilder från Black&White festen som var efter SpringCruise den 13mars. =)
Kvällen var riktigt lyckad, eftersom jag hade grymt mycket överskotts energi från kryssen. Så jag dansade hela kvällen, medans Malin, Guzzy o Holger helst drog sig till sofforna. ;D Haha!


Kvällen började hos Holger, där Guzzy & han körde radioprogram på Hamsterpaj. Medans jag och Malin gjorde oss iordning igen efter 24timmars festande. Men det är de värt för att få gå ut och dansa till grym hardstyle med sina vänner. :)




Holger mixar musik.


Japp, detta är en vattenpipa ^^,


Brudarna gör sig iordning för fullt.. Stressigt värre!


Mm, färdig o en drink i handen. Perfekt!


Malin hade beslutsångest över klädval, så hon rotade igenom min väska efter något att låna.


Guzzy försämrar växthuseffekten liite till med en flaska hårspray ;D


Syns ganska väl på Malin att hon var inte alls på samma energinivå som jag var ^^,


En sista bild på kvällens outfit.


Japp.. Vi älskar att cp´a oss! xD


Då var festen igång..


Ja, fråga mig inte vad jag håller på med.. ^^,


Malin shejkade ettag iaf :D


Röjj..


Lite skakig bild, men ändå.. ;D
Vi skyller på basen!




Jag och sötnosen Elin


Sandra (till hö) och hennes vän =)


Malin & Jag körde en pose ;D


Röjj it is..


ShakiiShakii =D


Påväg hem så vart muffarna riktigt smutsiga o blöta, sådär härligt mysiga.


Och alla som bor i Sthlm vet om människorna som delar ut lappa om att deras barn är sjuka o vill ha pengar osv?
Ja, en sådan lapp/kort rev Malin sönder, och dom vill ju ha tillbaka dessa lappar/kort och gärna ett bidrag.
Så efter att Malin hade gjort det så förföljde oturen oss, när det gällde resor. Så bussen gick såklart sönder. Antagligen bromsarna som låg emot. Men iaf, vi var inte hemma förns tre, fyra kanske. Och då gick vi ändå 2timmar tidigare.
"Har du böörnah eller?" xD *classic*







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0