In Qontrol 2009



5 dagar kvar !!!

Ojoj.. Nu närmar sig den stora dagen med stormsteg. Snart står jag bland lasrar och dånade hardstylemusik och har "the time of my life" ^^, Äntligen!
Kommer flyga ner på lördagen med Peter, Malin osv så vi är där 1timme innan festen börjar, och sedan åker vi 1timme innan den är slut. ='( Dessvärre! Men ska iaf bli riktigt skönt att flyga ner. Var så jävla sliten o borta i huvudet efter att jag åkte buss med TC till Qlimax. Så det var nog det rätta valet den här gången. Kommer bli så grymt! <3
Dessvärre har jag ju ingen kamera, eftersom den blev stulen av någon tattare, så jag hoppas att mina medkompanjoner har med sig en.. För detta ska jag göra er gröna av avund med ;D Mohaha!


Detta videoklipp är från In Qontrol 2007, så nu 2år senare så kommer det såklart vara ännu grymmare! Trust me!





Kommentarer
Postat av: Anonym

for the record kan ja säga att ja e tvärfast i desperate h. ända sen starten... å ja e kille :)

2009-04-22 @ 20:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0