Nattuggla.

Tio i tre på natten och jag är fortfarande vaken?
Vad är problemet, jag skulle sovit för tre timmar sen. =/ Sjukt dålig självdiceplin. Men ibland är det lite svårare att dra sig ifrån saker o ting. Så får skylla mig själv. Dessvärre. ^^, Och jag som hade behövt sova läänge inatt. Ska upp vid kvart i tio, eller ah, det är vad jag satt larmet på. Tack o lov för snoozfunktionen!! Men en heldag på stan i Stockholm är något man behöver energi för att klara av. Dessutom om man kommer bli 3e-hjulet igen.

Men nog om det. Idag var det nog bästa vädret hittills, ja för mig iaf, har inte fått njuta så mycket av dom andra riktigt varma dagarna som varit. Men idag låg jag i solen i 2-3timmar. Fick även lite färg. Äntligen! ^^, Slipper man se ut som ett totalt lik på IQ iaf. Folk kan ju tro att man är finsk med svenskflagga annars xD hihi!
Lekte även en hel del med Nellie på gräsmattan, och kände samtidigt lukten av grillat. Oj vilka sommarkänslor man fick i kroppen vid det tillfället. =)
Men inte långt kvar nu, snart den underbara månaden maj och vips så är det sommar. Och utan jobb så lär jag ju bli sådär jättebrun också, förhoppningsvis!
Nä, men jobb ska jag försöka skaffa mig ett, o sedan skriva in mig på bartenderutbildning.
För det hittade jag mig en riktigt bra idag. EuropeiskaBartenderskolan. Någon som gott på den?
Den verkar iaf riktigt bra, flairing ingår dessutom. =) Så den här ska jag garanterat gå. Finns även på flera orter o länder så dom verkar ju göra ett bra jobb. Men för min del kommer det bli Stockholm. Blir minst kostnader så. Även om det skulle vara en riktigt kul erfarenhet av att gå utomlands iof. =/ Men, en sak itaget.

Nä. nu har jag försökt skriva klart min kom ihåglista inför morgondagen så nu är det väl bara att försöka sova.
Skriver igen på söndagskvällen kanske. =)

Tjing!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0