Ny blogg design!

Kände att det var dags att uppdatera mig lite, tröttnade ganska starkt på det svarta nu när våren kommer och den gamla bilden! Så det var bara att klura ut hur jag ville ha den o hoppas på att en god vän ville hjälpa mig lite. Såklart ställde C-J upp och gjorde ett lika bra jobb som vanligt. =) Vart riktigt nöjd faktist!
Men vill så gärna ha en egen hemsida. Så typiskt att jag var så seg när jag väl vann en också. =/ Får hoppas att det löser sig snart ändå. Skulle nog ge mig en liten knuff iaf!

Så vad tycker ni, mina söta läsare? =)



Tack till Eson som tagit bilderna och C-J som hjälper mig med bloggdesignen!




Tjing!




Kommentarer
Postat av: andreas

kanon fin sida å bilder.. fast du kan antagligen inte bli "dålig" på foton.. ;) (smör,smör)

2009-04-20 @ 18:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0