Jag älskar serier!

Ännu en mysig tisdagskväll förbi.. Så typiskt!  Längtar redan till nästa Desperate Housewives avsnitt, så spännande! ^^,
Känner mig sådär lagom serieberoende. Men eh, whatahell, jag älskar dom!
Ett gott skratt förlänger livet, eller? ;D
Har märkt att det mest är tjejer som kollar på Desperate, men varför? Det är ju riktigt spännande och dessutom många budskap, i varje avsnitt! Tror det kan vara vettigt för många killar att få några budskap ;)

Men förutom Desperate så finns ju även, How I met your mother, Scrubs, Reaper, Christine, Vänner, Family guy och många fler! Hoppas inte ni missar dessa komediserier, för dessa är något utöver det vanliga ;D

Och för att ge ett smakprov så bjuder jag på dessa små klipp..
Enjoy! ;D


How I met your mother




Scrubs




Reaper




The New adventures of old Christine




Vänner




Family guy
.. Och bara för att jag älskar Stewie så mycket så bjuder jag på två klipp ;D






Hihi.. Ja, detta gav iaf mig en stunds skratt ^^,
Hoppas ni har samma humor som mig!


Tjing!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0