Night Time

Ännu en sen natt framför datorn. ^^, Inte för att det är datorn eller någon vän vid msn som håller mig vaken egentligen. Utan alla dessa program som går så sent. Som Ally McBeal bl.a. Kollade mycket på det när jag var liten. =) Och tycker fortfarande det är lika roligt, och sådär "random" som jag gillar mina komediserier.
Ska verkligen försöka att vända tillbaka dygnet nu, men inte det lättaste. =/ Och imorn ska jag börja gå ut och gå 40min innan frukost. För det är ju då man förbränner som mest kära läsare ;D
Och snart är sommar 2009 här, och den är jag garanterat inte redo för. Ujuj! Så bara att ta tag i de nu. Måste verkligen jobba på självdiseplinen så jag når min dröm mål. Har svårt o tro att jag ska lyckas med det helt själv. Men ska göra ett försök.

Idag fick jag en härlig överaskning.. Sötnosen kom nämligen hit! ^^,
Så det vart långpromenix och mys framför tvn. Det är ju trots allt tisdag så bara bra på tv.
Dessvärre så var söta tvungen att åka precis när Desperate Housewives började, så nu ses vi inte förns i helgen igen.
Och då ska jag även ska till Lisa som snart blir hela 19år och sedan gogodansa på Port26 igen. så helgen ser lovande ut. =) Som vanligt nästan!

Idag beställde jag även nya löshåret. Så snart har jag kanske nått mitt mål med mitt hår, efter sådär 7års färgning. Vilket jag ångrar enormt mycket nu. Menmen!

Nu är det snart bara 1vecka kvar tills jag ska jobba på Elmia med Malin dessutom.
Hoppas att ni kommer dit o hejar på mig då ^^,
Har även glömt att berätta om ett till litet jobb jag fått =) Ska jobba i en bar den 14maj. Hihi. Älskar dessa roliga småjobb. Verkligen drömjobb också. Och när jag bor hemma utan något helt jobb så klagar man inte på lite extra pengar för att göra något man tycker är roligt. Kan ju inte bli bättre =)

Nej, nu är det väl dags att ta tillbaka min plats i sängen som Nellie lyckats dra ut sig på.
Ny dag imorn, med nya tag.. =)
Håller tummarna för sol så det blir en liten njutning iaf när man tar morgonpromenixen. Och ja, jag kan ju alltid önska att dom soppar gatan så jag kan börja åka inlines också ^^,

Dags att dejta kudden!
Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0