Hard day

Detta har nog varit den jobbigaste dagen på länge..

Har varit så seg och trött hela dagen. Och det har verkligen inte gått att "bota" heller. Jag har gått lång promenader, druckit mycket vatten och även vitamintabletter, duschat, lekt med vovven.. Ja, allt förutom att druckit kaffe!
Så ikväll ska jag försöka lägga mig tidigt, iaf direkt efter Scrubs avsnitten på 6an.

Kan nog bero på allt som snurrar i huvudet nu också. Försöker verkligen att inte tänka så mycket på allt, men finns inte så mycket annat och göra om dagarna. =( Jag hoppas verkligen det vänder snart! Att jag får ett jobb så jag får lite sysselsättning på dagarna, och pengar så jag kan leva mitt liv.

Har iaf kommit på tanken om att gå en säljar-utbildning nu. Tror det skulle vara något för mig. Och skulle nog ha det lättare för att få jobben jag vill åt efter den.
Att jag gått fordonsprogrammet på gymnasiet är verkligen ett hinder för mig nu. Känns som att dom flesta som läser mitt cv slutar läsa det när dom ser att jag gått fordon. Som att dom direkt placerar en i ett "fack".
Så det personligabrevet vart verkligen en utmaning att skriva för att försöka intyga dom om hur mycket man vill jobba inom försäljning nu och vilka personliga egenskaper man har som passar för det. Men jag tror jag lyckats nu och imorn kommer jag ha fullt upp med jobbsökandet. Känns ändå rätt bra att man har planer som täcker nästan hela dagen.
För jag vet hur bra jag kommer må när jag gjort mina planer för dagen och bara kan luta sig tillbaka sen.


Ikväll så grillade vi iaf här hemma. Äntligen var jag hemma så jag fick vara med! Har verkligen varit deppig varje gång jag varit iväg o missat dessa mysiga stunder hemma. Sol, värme och doften av grillat kött! Finns det något bättre? Och gott var det också.. Yummi! Hoppas det inte dröjer allt för länge tills nästa gång som jag tajmar det.
Och efter den härliga kvällsmaten med föräldrarna så vart man överraskad med en jättefin röd ros! Det var väldigt uppiggande efter några jobbiga dagar måste jag säga! =) Stort tack till Jocke för det leendet!
Jag måste också nämna att jag åkte längsta rundan på inlines idag ;D Tog mig t.o.m upp för gatstubergsbacken. Ganska stolt faktist. Men längtar inte till träningsverken som kommer att kännas imorn. ^^,

Den här helgen blir lugn iaf, äntligen. Jag ska ha lite "egen tid" och bara ta det lugnt o mysa runt hemma har jag tänkt. Har blivit allt för mycket festande o resande på senaste så ska bli riktigt skönt att bara få pusta ut lite nu.
För nästa helg blir det ju resande igen. Eller ah, det börjar ju på onsdagen redan. ^^,
Snart dags för In Qontrol.. Ojoj! Kan knappt förstå att jag ska på det. Lever för dessa fester och har drömt om att få åka till dom sen jag var ungefär 13-14år när jag såg videos från dom för första gången. Och nu lever jag den drömmen! ^^, 3e festen blir det nu. Känns så fantastiskt! =)
Dessvärre har jag inte fixat outfiten än. Men ska köpa den på onsdagen tänkte jag, då jag åker till Sthlm. Illa om den inte passar :O Ujuj! Då blir Suzzi tokig!



Saknar någon att bolla tankar med! =(
Känner mig knappt trygg med någon längre. Och allt bli allt jobbigare!



Aja, dags att kolla klart på Scrubs o sova.
Tjing!




Kommentarer
Postat av: andreas_303

Ja som hade sett fram emot dig i lackboxen på jobbet... ;) skön blogg btw!

2009-04-17 @ 15:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0