TillBilen.se

Efter en lång men trevlig helg så är man hemma i solen igen. =) Väldigt skönt måste jag säga.. Borta bra men hemma bäst!

Helgen på Bilsportmässan i Elmia hallen var riktigt rolig. Fick ordentligt ont i fötterna efter mina "strippskor" som jag gick i hela dagarna, på betong golv dessutom. Men det var bara att bita ihop o se glad ut =)
Riktigt skoj att få jobba ihop med Malin också. Och fler gånger kommer det bli också som det ser ut nu.

Mycket fina bilar och trevligt folk är en bra kombination märkte jag. ^^, Gick och log hela tiden nästan. Men favoritkommentaren vart absolut "Ni är ju sötare än brännvin" Haha, kunde inte sluta tänka på den. Härliga människor finns det inte gott om. Älskar utåtriktade människor som inte har problem med att ta kontakt med nya människor och skämta o få en att le. Det är fantastiskt när man går omkring som vi gjorde hela dagen.

På torsdagen när vi kom ner så var vi iaf på en nattklubb som hette Ztyle som tydligen skulle ha någon trancefest. Men det kände jag redan innan att det var de inte värt att åka på då jag hade åkt tåg, buss o bil hela dagen så jag var helt slut.
Såklart så ville alla andra dit och jag vill agera chafför o hålla mig nykter. Men det var ju ingen kväll att tipsa om direkt. ^^, Fick iaf träffa en jättebra vän från Nrkp där så det var väl de enda som gjorde kvällen något värt.
Skulle ju upp kl sju på fredagen och jag vet ju hur trött jag är på mornarna. Men det gick till slut iaf. Och vi kom till mässan i tid också dessutom ;D

På kvällarna vart det god mat o dricka på restauranger med gänget TillBilen.se som vi jobbade för. Jättetrevliga götareborgare var de.. ^^, Sånt gillar vi!
Vart dessvärre inte så mycket festa av där nere, var så grymt trötta efter heldagarna där inne på mässan. Men jag tog mig orken att gå en sväng till Harrys på lördagen. Och det var inte alls som här i lilla katrineholm med massa gamlingar o en bar. Nejdå, detta var ju en hel nattklubb med Housemusik från högtalarna.
Så det vart viprummet med gänget från Kicker/dbakuten. Jättetrevliga montertjejer där som jag lärde känna lite.
Som tur är finns det några trevliga tjejer kvar i denna lilla värld.
Men det vart en tidig hem då också, låg i sängen vid 00.45 och det satt inte fel då.
Låg och massera fötterna direkt när jag fick tillfälle. ^^, Ja det hade inte suttit fel med en personligmassör då inte.

Efter en 2h och 45min lång bussresa "hem" till Nrkp igen så mötte jag upp Hanna, Guzzy & Holger som jag drog med mig till Club Aqua´s 3årsfest. Förstår inte riktigt själv hur jag orkade detta. Men jodå, Suzzi bangar inte på en HSfest, det vet ju vem som helst ;D
Kvällen vart iaf inte speciellt lyckad. Dansade endel på högtalaren, så det var väl de enda som var bra med denna kväll. Annars så missade vi Bass Modulators, tråkigt folk, för ljus lokal för denna typ av fest & såklart sist men inte minst MIN KAMERA BLEV STULEN!!! Så därför så kan jag inte lägga upp bilderna jag tog under helgen i Elmiahallen. :@

Vill så gärna ha tillbaka den. ='( Eller kameran går att köpa ny, men bilderna är ovärderliga. Och har gjort allt jag kan för att hitta den också. Tycker det är så störande att folk inte kan se skillnad på "Ditt" & "Mitt".
Det är ju bara bilder på mig & mina vänner på den, så det går inte att missta att det är min.

Märket är Samsung och den är svart men några silver lappar framtill. Så har ni hört något eller hittat den så hör av er till mig!!



Nu måste jag ut i solen innan jag smälter här inne på glasaltanen.
Tjing!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0