Saknad

Hemma i Sverige igen, men inte riktigt nöjd med helgen!
Festen levde inte alls upp till mina förväntningar. På lite olika nivåer. Men den dög, absolut.
Lägger upp lite bilder när jag fått dom av Jonna.
Skriver lite mer om festen då.

Trött o fortfarande lite sliten. Men kan inte få ur saknaden ur tankarna. Saknaden av personen man kan lita på i vått o torrt och som alltid finns där. Som delar ens intressen o tankar. Den som värderar en lika högt som man värderar den.
Saknaden av en riktigt bra vän!

Man lär sig saker hela tiden. Både dåliga och bra. Speciellt när det kommer till människor, vänner.
Själv har jag upplevt för många dåliga lärdomar om människor på senaste. Det är väl alltid bra att lära sig något. Men att uppleva nya negativa sidor som man ska ta lärdom av är jag inget fan av. Speciellt inte när det leder till något sårande och energikrävande. Jag trodde att sånt skulle upphöra efter gymnasiet. När man troligen börjar umgås med människor som verkligen är såna man klickar med o har mycket gemensamt med.
Men så känns det inte för mig. Är så vriden när det gäller vänner numera. Man blir sviken hela tiden på något sätt.
Egentligen borde man klara sig bättre själv. Som sagt, önskar jag vore känslokall.

Dags att sova.
Tjing




Kommentarer
Postat av: andreas

de där låter inte kul... klart man vill ha en riktig vän, men de inte alltid lätt :(

2009-04-28 @ 20:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0