Ny vecka..

Hm.. Någon som kan säga mig hur någon hamnar på ens msn-lista utan att man själv vet om det?
För jag fick precis upp en sån där härlig pervo-människa som man bara vill slåskiten ur. Nasty!!
Och det är ingen jag acceptat till min lista eftersom han inte fanns med. Men blockad är han nu iaf!


--

Ja, då var en ny vecka igång och inte har jag mycket planer. Ganska skönt det! =)
Ska försöka åka mycket inlines o träffa Emil iaf. Måste jag göra oftare.
Sen försöka fixa muffarna till IQ så den matchar outfiten. Ujuj, kommer bli så hett ^^,
Så denna vecka låter ganska lovande ändå, härligt med lite överraskningar om vad man kommer hitta på.

Nu börjar man bli lite trött. Ligger o kollar på Herre på täppan o kan knappt hålla ögonen öppna..
Men roande att få se killar försöka pricka alla länen på kartan o få en piska över fingrarna som straff för felen. ;D Då får man den där skadeglädjen. Hihi! o:-)

Dags att dejta kudden för mig nu!
Tjing!




Kommentarer
Postat av: C-J

He he ja det var rätt skoj o se geografi-duellen på Erik o Mackan :) Jag tror nog det e rätt stor skillnad på att pricka in alla länen när man sitter o kollar på TV eller om man själv hade varit deltagare o haft 60 sekunder på sig :P

2009-04-20 @ 02:16:41
Postat av: Annie

Det hände precis lika dant för mej oxå idag, att nån som jag inte har på msn bara helt plötsligt skriver till mej!

Konstigt det där!

2009-04-20 @ 12:41:26
URL: http://nuckan.blogg.se/
Postat av: Hans

Googlar man på ditt namn så hittar man din MSN rätt snabbt, och sen kan man använda vilket MSN-program som helst (förutom just messenger), och sen så är det bara att skicka på...

2009-04-28 @ 23:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0