Födelsedagsdrömmen

Yeeyh. Nu är det exakt 1månad kvar till det Stora dagen! ^^,
Visst längtar ni lika mycket som jag? Hihi, nä kanske inte riktigt.. Men nästa tror jag allt! xD Jaja, låt mig få inbilla mig det iaf.
Jag längtar iaf ihjäl mig. Älskar att fylla år lika mycket nu som jag gjorde för 10år sen. Men gör kanske inte dom där teckningarna med en nedräkning på, som man kryssade för en dag på för varje dag som gick.. Nä! Nu tjatar jag på er här istället. ^^,
Jag ser fortfarande min dag som solig och varm, väckt av "Ja må hon leva.." av hela min familj och med massa paket över hela sängen. Sedan en hel dag av nya leksaker och glada gratulerande vänner.
Dock så krossas den drömmen ganska rejält när "min dag" aldrig ser ut så numera. Men jag har iaf kvar minnena o drömmen av den.
Och jag är fortfarande som ett litet barn när den väl kommer. Varje nytt år har ju något nytt att bjuda på! =) Och det nya året börjar ju inte förns ens födelsedag är förbi.
Dessvärre har man inte uppnått någon mer dröm under senaste året, vad jag kan komma på iaf. Så det får väl hända som 20åring sen. Hoppas jag!
Jaja, ändå 1månad kvar som sagt, mycket kan hända! ^^,


Tjing! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0