Fast and the furious 4 <3


Yes! Nu har jag äntligen sett nyaste Fast and the furious. En otroligt grym film. Jag satt nog o log hela filmen. Snygga bilar & snygga killar. Kan det bli bättre? ^^,
Ja, det är klart.. Bra sällskap! ;D Och det prickade jag också av. Så kvällen vart riktigt bra.
Men efter bion så vart vi såklart övertalade att hänga på ut. Så det var bara att åka hem till Jocke och byta om. Vart att inviga dom nya lack legginsen jag fick av Jocke tidigare på dagen^^,  Så grymt heta måste jag säga ;D Ujuj!
Trodde aldrig jag skulle dra på mig ett par leggins, men vad ska man göra när dom gör ett par i detta tyg. Så kinky ju! ^^,

Men helgen var inte helt lyckad. Gogodansade i fredags och tyckte det gick skitbra. Men det tyckte inte "chefen" som tydligen inte hade sån jättebra koll.
Han tyckte inte att jag dansade lika mycket som jag brukar. Vilket jag & mina vänner tyckte var väldigt konstigt att han sa så, eftersom jag dansade nästan mer än vanligt.
Men vi har våra funderingar på att han kanske inte hade råd att betala mig fullt och det var därför han skyllde på det. Så nu lär jag inte vilja dansa där på ettag. Tänker inte låta mig bli behandlad så. Höll dessutom på att svimma på det så det vart ingen efterfest hos Lisa utan första taxin hem istället.

Mja, men tack o lov vart lördagen lyckad så helgen vart bra! =)


Kan iaf verkligen tipsa om Fast and the furious! <3

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0