Erbjudande!

Hello kära läsare!
Nu har jag äntligen ett grymt erbjudande till er.

Jag har själv nämligen bytt abonnemang nu efter att mina mobilbehov ökat. Så nu vill jag bli av med mitt.
Så för 99kr/mån får ni en helt ny mobil (såklart i en obruten förpackning och med garanti) och dessutom så får du använda hela beloppet (Eller ni kanske vill ha 3000fria sms, till alla operatörer?) Operatören är såklart Sveriges bästa när det gäller 3g nät, nämligen 3. Bindningstiden är återstående 21månader, men om du förlänger när det är 6mån kvar så får du en ny mobil. Perfekt, ellerhur? :D
Såklart så kan jag lösa så du får behålla ditt nummer istället för mitt :)

Mobilen är en Sony Eriksson c510 svart:

3,2 mp cybershot kamera med blixt.
Youtube o Facebook integrerad.
Mediaspelare för musik, hörlurar ingår såklart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0