Evigt farande

Då var man på äventyr igen.
Den här veckan har man jobbat i Helsingborg. Riktigt underbar stad! Älskar den verkligen.
Har bl.a haft myskväll med plaskande i poolen, bastu o film, poolparty, lunchbuffé på Danmarksbåt, långpromenix igenom staden med Rikard, druckit drinkar i solen på båten till Danmark o dessutom ätit på Italiensk restaurang i Danmark o kollat på Liveband från USA.
Riktigt skoj! :) Slänger upp bilder senare. Sitter nämligen i lobbyn på hotellet jag bott på i veckan. Blir kvar här i helgen också. Ska ju såklart ta vara på den här vistelsen o umgås med Andreas. Så ikväll blir de en drink på uteservering vid vattnet o imorn lite hardstylefest. Inte mig emot! ;)

Vilket underbart jobb man har egentligen. Träffar så mycket blandat folk hela dagarna o på kvällarna umgås man med härliga folket i teamet o hittar på massa olika skoj äventyr i städerna man åker omkring till. Kan man ha ett bättre jobb?
Dom som säger att man ska skämmas för sitt jobb pratar om sig själv, för mitt jobb är helt sjukt bra!



Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen av bloggen. Har sällan tid att sitta vid en dator (mer än att regga kontrakt) så har inte blivit mycket skrivande. Så har tänkt som så att dom som vill upprätt hålla kontakten med mig närmare o veta vad som händer i mitt liv får helt enkelt ringa istället :)
Skriver ju som sagt inte allt här..

Och för er som känner att ni har dåligt abonnemang eller mobil nu o vill ha det så mycket bättre så får ni ta er i kragen nu och höra av er, för kommer inte jobba med detta så jättelänge till!



Kan även meddela att jag kom 3a i tävlingen. Så tack till alla som röstade. Nu ska jag köpa nya skor <3

Sänder även ut en hälsning till mina närmsta, Saknar er så otroligt mycket. Ni anar inte hur ofta ni är i mina tankar o vilket leende ni ger mig. Önskar vi hade bättre kontakt o att vi ses snart nog. Ni vet vilka ni är! <3


Tjing!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0