Helsingborgs Q-Base

I helgen var jag iaf kvar i Helsingborg för att umgås lite med Andreas, som jag annars bara fester med på alla Hardstyle-event. Men vart inte så mycket umgås den här gången heller direkt.
På fredagskvällen satt jag ensam vid datorn på hotellet o väntade i 2timmar ungefär på att han skulle sluta jobbet. Sen gick vi ut i Helsingborg på kvällen. Otroligt vacker stad o underbart uteliv. :)









Lördagen bestod endast av stress kändes det som. Andreas hade även besök av två tjejkompisar från Värnamo så vi sov 4 i en dubbelsäng, trång o skönt! Vaknade vid halv ett för att sedan försöka planera dagen på bästa sett eftersom vi skulle vara på festen vid tre.
Festen på lördagen var Andreas vän, Klacken som arrangerat för att han fyllde år och dessutom skulle flytta till Kina i ett halvår.
Dagen vart tillslut lugn och kvällen var kommen. Riktigt grymt arrangerat var det iaf. Det var en stor trall upplagd i ett ridhus som var dansgolvet, stor ställning för ljuset, och grymma högtalare o djbord. Så det var bara att stampa gärnet till musiken som flödade - house, dance, trance, hardstyle, hardcore. Göttans!

Kvällen bjöd även på riktigt god mat och fyrverkerier :)
Och med temat kamouflage. Dessvärre fick ju inte jag reda på denna fest förns på måndagen då Andreas kom ner o sa Hej till mig på stan eftersom jag jobbade där den veckan. Så jag fick ta en svart klänning jag hade med mig :) o låna muffar såklart. hihi!


























.. Skoj kväll, vart inte jättefull och inte heller bakis. ;) Goodshit!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0