Underbara Juletider

 

Då var man "äntligen" hemma i Katrineholm för att fira Julafton. Men med mycket gnäll o stress här hemma så var det inte så kul som man hade hoppats. Hade glömt hur familjen var.
Men riktigt skönt att äntligen ha julklapparna klara och första skinkmackan avnjuten. Göttans! ;) Nu är det bara att mysa framför Ensam Hemma 1 och en tänd brasa.

Saknar redan min lägenhet dessvärre, har kommit iordning riktigt bra där nu. Känns verkligen som mitt hem! <3
Nu är soffan uppe, fondväggen klar och fräsht är det absolut. Nu är det bara lite småplock kvar.

Julafton kommer jag fira med familjen iaf. Först en sväng till farmor och sedan hem för att äta ännu mer o dela ut julklappar med familjen, brors lilla familj och kusinerna. Kommer bli otroligt trevligt. kan man hoppas iaf ;D


Trots all stress om julklappar och julkänsla i kroppen så kan jag inte undvika pirret i magen. Både på gott o ont. Längesen man kände någon sån här känsla, men underbart är det.
Men samtidigt känns de som man faller och inte vet vart man landar. Men det är väl det som är spänningen kanske. Ja, dessvärre är det alltid något som förstör när man känner såhär menar jag.





Dags att börja mysa ner sig!
God jul! :)

Tjing.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0