Onderbara Lö´R´dag

Ääääntligen har jag lyckats hitta ett oskyddat nätverk här hemma i min lilla lya. Känner mig inte lika mobbad från världen nu. ^^,
Har kommit iordning riktigt bra i lägenheten nu iaf. Så nu är jag redo för att smälla på förfest imorn, underbart att få träffa alla mina musikälsklingar.
Känner mig riktigt vuxen nu när man har egen lght, köpte nämligen duschdraperi, badrums matta, gardinstång osv idag. Ojoj vilka vuxenpoäng man plockar på sig ;D

Lördag nudå, inte riktigt fått in vilken dag det är numera. Ingen tidsuppfattning alls. Men skönt är väl det. Slipper man söndagsdepressionen ;) Och så får man tänka att det är fredag varje dag istället.
Men snart kommer Robin, äntligen. Känns som vi ses mer sällan nu när jag bor i Nrkp än när jag bodde i Katrineholm. xD Dålig stil!
Kommer bli en riktigt go lördagskväll känner jag, god mat, snask o dom två stora R:en till vänner - Robin o Roxi <3

Dags att snygga till lite här hemma, det är ju trots allt första gången Robin ser min lght i färdigt skick.


Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0