1:a plats!




Ett stort tack till alla som röstade på mig i tävlingen på Bayb.se!


Fick ett sms av Guzzy strax efter tolvslaget att jag vunnit, ganska stort också, och gissa om jag blev glad =D Äntligen fick jag vinna något..
Ojoj, men har inte riktigt firat det än så får ta det snart någon gång. =) Och man vet ju hur jag vill fira ^^,
Inget är ju bättre än asiatisk mat, vitt vin, ost o kex. Underbart!

Men igår vart allt bokat. Den 13feb 00.55 åker jag till Malmö för att bli fotad av Eson. Kommer ta bilder till både Bayb.se & Hotjug.dk. =) Kommer bli riktigt kul.
Sen kommer vi även åka på hotjugsfest i Danmark. Hotjug är en motsvarighet till Slitz ungefär, så det blir modeller i småkläder överallt. ^^, Kommer bli riktigt kul. =) Och så kommer jag ju få representera Sverige på hotjug.dk också. ;D
Är lite nervös kan jag säga.. Men det ska nog gå bra. Eson är så duktig så ser verkligen fram emot att se dom färdiga bilderna sen.

Ett plus är också att jag förhoppningsvis har fullt upp på alla <3 dag. Vill inte tänka på den dagen, blir ju bara deprimerad.
Jag vill också ha romantik. En mysig kille. Och en present från hjärtat. Ooh, nu hatar jag bara den dagen.

Så ännu en gång! Tack till alla som röstade på mig.. Betyder jättemycket. Behövde verkligen det här!




Kommentarer
Postat av: BAZE

Vassego.

2009-02-04 @ 11:13:44
URL: http://lifeasbaze.blogspot.com
Postat av: Rebecca Eriksson

Grattis Grattis!! :)

Det förtjänade du verkligen! :-D

2009-02-04 @ 13:55:19
URL: http://erikssonrebecca.blogg.se/
Postat av: Inchi

Grattis till dig tjejen. =)

Kul för dig.

Då får man vänta å se vad för kort dom lyckas ta på dig sedan så får du skicka över lite så kan man sitta å retuchera lite ^^

massa kramar på dig

2009-02-04 @ 14:43:13
URL: http://inchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0