SoligMåndag


Ännu en dag närmare helgen.
Har dessutom varit en ganska bra dag. Sol o lite mer värme i luften, nästan så man känner av att våren närmar sig - sakta med säkert.
Såklart är ju inte mondaybar kryssen helt löst, eller ah nu är den väl det. Men imorse skulle ju såklart Malins biljett betalas. Och såklart börjar dagen bra med att internetdosan är borta. Efter att vänt upp och ner på hela huset så kom jag på att jag brukar lägga saker i fickan när jag ska ner till mitt rum, och tröjan jag tänkte på låg i tvättmaskinen, så jag öppnar maskinen som vart igång hela natten. Och vad ramlar då ut på golvet? Jo, en genomblöt internetdosa. ^^,
Det var andra gången jag lyckades ha sönder något i den där jävla tvättmaskinen =P Första gången var det en mobiltelefon kan jag tillägga också. Duktigt!
Men så lätt hänt att saker åker med när man har bråttom att slänga in saker i tvätten utan att kolla fickorna, så jag lär ju inte vara ensam om dessa missöden.

Men tur nog fortsatte dagen bra. Fixade lite snabbt en ny dosa på banken, och biljetten vart betald.
Sen var det ju otroligt fint väder idag så jag drog på mig jackan o knallade ut på en långpromenix med Nellie. Välbehövlig. Hade endel att fundera på. Och efter lite tänkande och bollande av tankar med Malin på kvällen så vart det lite klarare med vissa saker. Killar. Behöver ju kanske inte säga så mycket mer.
Men förutom att fundera o förbränna under promenixen så tog jag lite bilder också eftersom det var så vackert ute idag =) Dessvärre hade jag bara kameran på mobilen med mig, så vart ju ingen höjdare kvalité på bilderna. Men ja dom vart bra ändå =) Så här har ni några av dom..

En sprallig Nellie =)


 Nellie i Djulö alé


Vart en ganska vacker bild så var tvungen att ta med den också =)


Hade även Laxen över på besök idag. Känns bra att jag fått kontakt med en nära vän igen, efter mycket avstånd i ett halvår. Får hoppas att vi fortsätter ha kontakt. Och att det blir som förr igen i våran vänskap. För det är ju en av dom bästa vänskaperna jag har, och saknaden har varit stor till den här.
Kan inte sluta önska att alla mina närmsta vänner ska vara här vid min födelsedag. Då skulle nog det vara bästa dagen i mitt liv hittills..
Jag saknar er, varje dag jag inte får känna eran närhet & energi. Livet blir så mycket svårare när ni är så långt borta!

Idag har jag dessutom bollat idéer Eson, helgens fotograf. Kommer bli väldigt bra sessioner.
Nu har nog nervositeten släppt endel, och längtan har börjat fyllas. =)
Verkar dessutom bli en ganska stor fest i Danmark. Så ska bli kul att träffa nytt folk och få lite annat och tänka på.

Men ah, kortfattat var väl denna dag ganska bra ändå =)
Hoppas på bra väder imorn, så får väl beställa det som en vän sagt. ^^,
Var lite överpigg idag så därför dela jag med mig av dagens händelser istället för tankar, då jag inte var så sugen på att skriva dom offentligt.  =)

Tjing.
@->--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0