Malmö & Köpenhamn



Äntligen en avslappnad tid för mig själv med hardstylen pumpande på hög volym. Då är det dags att skriva av sig lite i bloggen! =)

Då var helgen förbi och lite av det roliga över.
Helgen började i torsdags för min del när jag åkte till Norrköping för att möta Malin, och ja egentligen Robin också. Men han vart uppbokad på annat håll istället. Men jag och Malin hade såklart en underbar tid tillsammans ändå.
Vi fick mycket tankar utbytta och såklart en hel del tjejsnack. Men ingen av oss hade ju "riktiga" mysplaner på alla <3 dag så vi firade den ihop på torsdagen istället. Så vi köpte varsin otroligt söt nalle till varandra, det var ju kärlek vid första ögonkastet på dessa söta gosedjur. <3
Den tog jag även med mig på hela resan till Malmö, den gav mig ett leende vid varje gång jag såg den..

Men till Malmö åkte jag buss, som tog 6h. Åkte 00.55 och var framme 07.10.
Och kände mig lite dum där ettag när jag trodde att jag skulle vara själv på bussen, för så var det ju inte. Bussen var nämligen fullsatt så man fick sätta sig bredvid någon random som såklart inte skulle av förns någonstans nära Malmö så jag fick sitta ihopkrypen i en sittplats o sova.
Som tur var ville fotografen också sova när jag kom fram, så vi sov till kl tolv och sedan satte vi igång med att välja outfits och bakgrunder innan makeuptjejen kom.
Vi två började sessionen och vid tio var vi klara. Så det vart en riktigt lång dag. Men det vart grymt bra bilder och sammanlagt 1530st allt som allt, men alla kommer ju inte läggas upp på sidorna.
Men sessionen som först kommer ut är Hotjug, och det återkommer jag till så ni vet när ni kan se dom bilderna =)
Resten av bilderna kommer nog dröja ettag tills dom är klara.
Men efter sessionerna så gick Eson och jag ut på krogen och drack någon cider så jag fick se lite av nattlivet i Malmö.
Riktigt trevligt det med. Men barraggarna där var inte dom hetaste heller, tror Eson och jag fick till oss kvällens töntar faktist. Men det gav oss ett gott skratt!

Lördagen började inte så jättebra då jag hade huvudvärk och ett torr mun, och nej det var nog inte enbart från alkoholen kvällen innan ^^, Hade inte druckit och ätit sådär jättemycket på fredagen under fotosessionen och det tog ut sig på lördagsmorgonen.
Men när vi hade piggnat till lite så vart det en lång promenad i soliga Malmö. Grymt positivt överraskad av den staden. Så otroligt vacker. Vet inte riktigt vad platserna heter som vi gick vid, men vi gick igenom centrum, genom en fin park och vidare utmed vattnet och nybyggda hus. =)

Lite bilder från våran sköna promenix =) ..

Efter en bit så var vi värda lite varm latte i solen ^^,

Eson njuter i solen!


Det finns riktigt tuffa & fina hus i Malmö.


Jag med Köpenhamnsbron i bakgrunden..


Framåt kvällen vart det Thaimat, som för min del är det godaste, och sedan förfest inför kvällens Hotjugfest i Köpenhamn. Dessvärre vart vi inte så många som vi hoppats på, men fyra stycken vart vi iaf och hade riktigt roligt för det =) Och av människorna jag pratade med i Danmark så tycker jag att dom var riktigt trevliga. 
Och så hade vi Andreas med oss som var en dansgalen kille som dessutom utmanade mig i dans och det bangade ju inte jag på i första taget.. Men så hände lite roliga grejer som jag måste dela med mig av känner jag ^^,
Först kom tvfilmaren och filmade mig en hel del och andra gången jag gick ner och dansade så kom någon random brud fram och började dansa intimt med mig, riktigt skoj faktist. Tror vi gav filmkillen en riktigt show ^^,

Här är iaf lite bilder från lördagen i Danmark..


Förfesten har börjat & Andreas har champagneglaset i högsta hugg ;D


Håret måste fixas =)


Hela gänget!
Andreas, Jag, Diana (Makeuptjejen) & Eson (Fotografen)

Yeyh! ^^,


Lite härlig bild det vart på Andreas xD


Gänget på G ! ^^,


Några av Hotjug-brudarna'


Så var jag ju tvungen att få en bild med den snyggaste av Hotjugbrudarna =)

Påväg hem så vart det tåg iaf, tack och lov. Det tog såklart fyra timmar och jag kunde inte sova. =/ Riktigt segt, men om tur var hade jag lite trevligt folk att smsa med, hoppas jag inte störde allt för mycket ^^,
Landade till slut i Norrköping för att sova en natt i syrrans lght och söka jobb på måndagen. Det gick riktigt bra, fick även med mig Andreas som sällskap, riktigt trevligt att träffa en sån härlig människa efter så lång tid.
Nu kan jag bara hålla tummarna för att något jobb ska höra av sig!

Men nu är jag hemma i Katrineholm igen och kan inte sluta le när jag tänker tillbaka på den lyckade helgen.
Ett stort tack till Eson för hans otroligt goda insats under fotosessionen, grymt nöjd med bilderna! Och tack för en lyckad helg till Eson, Diana & Andreas. =)

Sammanfattningsvis så vart jag fotad, filmad när jag dansa och fick träffa nytt folk. Så jag kan ju inte vara missnöjd, absolut en 10poängs helg! =)


Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0