Lördagsmys

Äntligen en lugn hemma kväll! =)
Har varit ute och farit så mycket alla dessa helger känns det som så denna kväll i soffan framför tvn var nog ganska behövlig har jag en känsla av. ^^,
Men såklart behövs ju datorn o en kopp te för att en hemma kväll ska funka när man är helt själv hemma.
Agerar dessutom chafför åt föräldrarna som är iväg och kollar på melodifestivalen hos några vänner, känner mig lite småsnäll. Men älskar ju att köra så varför inte? ^^,


Men även denna dag kom med dåliga nyheter! Kryssen var ju inte bokad såklart. Killen som skulle sköta det hade ju inte bokat och nu var biljetterna slut. Otur!
Så nu ligger Malin och jag i för att hitta, måste ju verkligen med. Får ju inte missa en kryss! Har missat en och det kunde jag inte göra så mycket åt när jag skulle jobba.
Håll gärna ögonen öppna åt oss, behöver 2biljetter med eller utan hyttplats.


Nu var föräldrarna hemma igen och ogillar att skriva när jag har folk omkring mig så skriver kanske mer imorn! =)
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0