SexyWeekend

Då var det måndag igen och helgen var förbi lika fort som vanligt.
Men denna gång var det en sjukt lyckad helg. =) Malin var här och vi lyckades hålla oss underhållna hela tiden. Synd bara att tiden gick så fort. Men detta ska vi ju göra om. =)

Fredagen kom och såklart så vart det ju perfekt intajmat med en Kinkyfest på Port 26 (gamla Starlight). Och dessvärre är ju Katrineholm riktigt tråkigstad så ingen gick ju in för Kinkytemat mer än Malin o mig, som älskar spex.
Men det var ju iof tur för oss, för annars hade vi nog inte haft så kul som vi hade.
Kvällen började såklart med att Jag, Malin o Nadia gjorde oss iordning hos mig. Och det kan ju inte bli misslyckat när tre brudar springer runt i underkläder o väljer kvällens outfit, dricker vin och hardstyle dånande ur högtalarna. Perfekt taggade vid det laget med andra ord!
Lagom när vi kom till Port 26 så fick vi VIP-bord & gratis dricka. Det klagar man ju inte på. Vi hade ju bara tagit på oss lite danskläder som vi brukar ha på Hardstylefesterna i andra ord. Men såklart hade vi våra aningar om att vi skulle bli dom enda som gick in för kvällens tema. ^^,
Så kamrorna blixtrade och högtalarna vart våra danspelare.
Och så vann vi ju kvällens pris, ett par trosor. Inte speciellt snygga dock. Menmen!
Dessvärre vart Malin lite för full och ville hem. Så min snälla mor kom och hämtade henne medans jag fortsatte dansa för fullt. Fick ju några Hardstyle låtar iaf. Är tyvärr ensam om att älska Hardstyle i denna stela stad så vart ju ganska tomt på dansgolvet.
Men framöver så har Malin & Jag gogodansjobb på Port 25 vid speciella event. Vilket leder mig till Black&White kvällen som nu är bokad till den 21feb. Bara att hålla tummarna för att Malin kan komma.


Malin & Jag fick ju dom flesta att kolla en gång till när vi gick förbi. Men Kinkytema kan ju inte bli bättre =)


Malin visade hur man dansar med en stång.. Så nu kommer snart stångar till Port26 ;D

Högtalarna är ju underbart att dansa på, I love it! Man får sin egen lilla yta ju..


Såklart så finns det inga vettiga killar så Malin & jag roar oss själva =)


Lördagen vart sådär lagom seg eftersom jag inte kom hem från förfesten förns halv sju på morgonen, och var så full av energi så låg o pratade med Malin ett bra tag innan jag kunde somna. Eftersom hon är så lättväckt så vakna hon direkt när jag klev in i rummet. ^^,
Men för det fick jag inte sova länge, när Malin väl är här så vill man ju umgås med henne. Och hon är riktigt morgonpigg också, Synd för mig! Så klev upp ur sängen vid tolv.
Vi hade ju planerat in en dag med mys framför en film, men det hann vi ju inte med. Klockan är inte våran vän!
Fick veta att vi vart bjudna på förfest med Jocke så vi gjorde oss i ordning igen och vart hämtade av Jocke för att börja dricka lite smått hemma hos honom och sedan vidare till förfesten som låg vid Statt, som var kvällens mål.
Statt har tydligen hållt stängt ettag för renovering, vilket dom flesta nattklubbar verkar ha nu. Konstigt nog för så lite folk som går ut numera borde ju ingen ha råd med sånt. Men iaf, Statt har ändrat åldergräns till året man blir 20, så alla 89:or kommer in. Tack för den! =)



Du är min andra hälft <3


Robin & Stefan gör sig söta på bild!


Malin charmar killarna så lätt! =)


Så ville ägarn av förfesten ha en söt bild med oss också, så pose it baby! xP


Fritte försökte sig på Malins pose, men den var ju inte den lättaste kanske. Och så fick man med en glad jocke på bild också, härligt =)


Känner att Malin och jag hade riktigt bra flyt den här helgen. Äntligen! <3 Hade så otroligt roligt med Malin. Längesen man hade så kul i Katrineholm. Så det dröjer väl antagligen lika lång tid igen. Men blir ju lätt så..
Saknar dig redan baby, men snart ses vi igen på alla våra vilda planer ;D

Tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0