Let me take you on a journey

Då var det mindre är 24h kvar.
Fort det har gått, har planerat o längtat i 2veckor nu och så är tiden snart kommen. =)
Har packat en hel del nu, men känns som jag glömt något. Hatar den känslan. Så skrev som vanligt en komihåglista förut, men det hjälpte ju inte så mycket =/
Får hoppas att jag kommer ihåg den bortglömda saken innan jag åker imorn.
Har iaf skrivit ut cv´t nu så det ska jag lämna ut lite överallt i Nrkp imorn. Ska även gå på stan med Malin & Robin, bästa människorna att gå på stan med. =)
Får hoppas att jag får något jobb där, vore så underbart. Behöver verkligen ett jobb nu. Har ju inte haft jobb på länge nu.

Känns som allt rinner på i mitt liv nu. Det enda jag saknar är ett jobb o killen i mina drömmar vid min sida. Men man kan ju inte få allt?!
Men det är ju ändå två ganska viktiga delar i mitt liv.
Jaja, har ju roliga planer framöver så har mycket att se fram emot. ^^,

Nu är även Göteborgsresan till Charline bokad ju, så nu finns en grej till klar. Min lilla babe blir 18år, äntligen. Som jag har längtat.. ^^, Vill ju ha med henne på allt skoj.
Så ja, ni kan ju räkna med att jag redan bokat med henne på MondayBar Black&White kryssen. Härligt! Mina två bästa tjejer på samma båt. Längtar även till den dagen kommer.

Ååh, mitt i natten så mycket allt o ingenting tankar som kommer nu. =)
Måste nog egentligen sova nu, om jag nu ska göra Nadja sällskap på tåget till Nrkp vid 13 imorn. Men nja, blir nog 15 tåget ändå. Får se!
Kommer nog inte hinna skriva mer förns nästa vecka, då kommer jag nog ha en hel del att skriva om. För just nu står det still, beror väl kanske på att jag sitter o larvar mig på msn med Anton iof.

Snart alla hjärtans dag också.. Hade varit skönt att vara hemma då och äta god mat med en vän o prata om allt o ingenting. Men nu blir det ju Hotjugfest i Danmark istället. Ska bli kul det med såklart.
Men ah, har aldrig riktigt fått fira alla hjärtans dag. Så blir inget sånt det här året heller tydligen. =/
Hoppas det blir riktigt bra den gången jag väl firar det..

Ne, nu ska jag nog bädda ner mig.
Tjing!






Kommentarer
Postat av: Pillevinken

Nja det låter bara sorgset i min blogg. Jag mår hur bra som helst jag hehe och ja det är mina ord och tankar i min blogg =)

Hur gick det på tävlingen på bayb då?

2009-02-12 @ 06:53:54
URL: http://pillevinken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0