Energy lost

Ooh, härligt med fredag igen. Älskar fredagar! =)
Trodde det skulle bli en lugn kväll men verkar som att det blir utgång ändå. Inte fel det heller. Ska ju inte riktigt "festa" mest gå ut o kolla läget med Nadia.
Blir nog Port26 också skulle jag tippa på.
Idag har det snöat i mängder, det var ju lite skoj kan jag säga. Tog en promenix med Nellie och kastade lite snöbollar. Då får man lite lyckorus sådär. Så mysigt med snö! ^^,
Synd att man inte har någon att busa med i snön förutom Nellie bara. Och vill åka snowboard nu, vart ju över 2år sen nu. Saknar känslan så mycket! Den är underbar..
Blir nog lite jobbigt ikväll bara att gå i högklackat i snön. ^^, Får hoppas att man verkligen håller sig nykter så man kan gå någelunda bra.

Har riktigt ångest nu, både för min kropp och för pengarna som inte finns. Känner mig så otränad och så ska jag bli fotad nästa helg. Otroligt jobbig känsla. Den tär ju verkligen på energin. Och måste även sola, som jag heller inte har råd med egentligen så hoppas jag kan bli "sponsrad" med det. Ska ta reda på det ikväll.

Och pengarna, hur ska jag lösa det? Behöver ett jobb.
Var i Norrköping i onsdags iaf. Där jag söker jobb just nu. Har ju lägenhet klar där så ett jobb vore pricken över i:et, då skulle nog de mesta lösa sig i mitt liv.
Men såklart var föräldrarna stressade så hann inte skriva ut cv:t, så vart inget jobbsökande då inte. Men åker tillbaka dit på torsdag nästa vecka så ska söka allt då tänkte jag!

I Norrköping så gick jag på stan med Jocke. Riktigt trevligt. Fick shoppa en hel del båda två, eller ah mest han då eftersom jag går ganska mycket back nu. Men ändå, kul att vara smakråd ^^,

Hittade iaf denna..  Men ska sy om den en hel del såklart! Men ah, såklart kärlek vid första ögonkastet, annars kan jag inte köpa .. =)


Har även glömt att visa er mitt senaste skofynd.. Köpte dom för några veckor sen i Sthlm.
Kändes som jag var i Himmelriket när det var så mycket snygga skor till halva priset. Dock var min strl slut bland nästan alla snygga modeller =/
Men hittade ju iaf dessa sexiga klackar..



Dags att välja kvällens sallad och sedan åka och sola..
Tjing!



Kommentarer
Postat av: Lillen

hörru du sötnosen... ring mig idag (lördag) sen när du har tid :)



hare fint!

puss

2009-02-07 @ 02:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0