Kinkyfest



Kinkyfest på Starlight ikväll då.. Ojoj, kunde inte bli mer tajmat nu när Malin & jag ska festa i Kholm denna helg ;D Och nu ska ju även Soma haka på. Härligt! Tjejligan på g. Klockan är bara kvart i tre och jag är så grymt taggad redan. Detta kommer bli en lyckad kväll har jag en känsla av. ^^,
Inte sån jättebra koll på vad jag ska på mig ikväll dock, men har en liten aning, så det löser jag nog ;D

Idag åker även löshåret i igen, som jag har saknat det. ^^, Håret är ju så tunt nertill ju =( Har färgat för mycket, jag vet! Men nu är jag på god väg att nå mitt mål med hur jag vill ha mitt hår.
Räknar med att det ska vara klart till nästa kryss =)

Ne, nu är det nog dags att rensa upp lite på rummet så vi kan vara tre brudar här ikväll som dunkar musik o yrar runt med smink o underkläder hit o dit. ^^,

Kanske syns på Starran ikväll då! =)
Tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0