Somehow

Ännu en ångestdag förbi..
Jag hatar verkligen att ha mycket i huvudet. Känner mig stressad inombords hela tiden.
Sök jobb, skaffa pengar, sy kläder, åka hit o dit, saknad, fester, ensamhet osvosv.. När tar det slut? När får man bara luta sig tillbaka och bara njuta av nutiden? Vill bara få allt avklarat. Har ingen ork för någonting längre!
Måste göra något för att sluta känna såhär.. Men vad? =/ Vill bara försvinna!
Blir alltid lika deprimerad när jag kommer hem och bara sitter still. Vill ha ett jobb och vill flytta, nu.
Ska försöka söka några jobb i Norrköping imorn iaf. Men bästa är ju att åka dit och visa sig, så får försöka ta mig tid att åka dit snart också. Men det kostar ju, så det bästa vore att kunna tajma in en fotosession då också, träffa Lina och ja allt annat som finns i Nrkp. Så det finns en följd på allt. Och alltid är det pengarna som ligger bakom allt som inte går att göra. Varför ska det vara så?
Men ställer jag in någon fest o sparar lite pengar på det, så sjunker humöret o den positiva känslan så det kan jag inte göra heller. Allt känns som omöjliga utmaningar. Men på något sätt löser man väl det också.

Imorn blir det iaf en promenix ner på stan har jag bestämt mig för. Bara för att jag har körkort så tänker jag inte bli som alla andra och ta bilen överallt. Behöver all motion jag kan få, dels för att jag känner mig så sjukt otränad så jag mår dåligt och dels för att jag känner mig så seg o trött mycket nu på vintern. Så lika bra att göra något åt det. Så imorn ska jag söka några "tillsvidare jobb" i katrineskitholm och även lite annat. Hoppas man får med sig någon bara så man får lite sällskap, så sjukt segt att bara gå själv med musiken i öronen. Roligare att prata av sig ju.. Så det är bara försöka få tag i någon härlig människa i Kholm, hur svårt det än låter så måste det ju finnas någon som har lika lite till liv som jag? ^^,
Måste även ta tag i mitt såkallade nyårslöfte med att skriva upp vart mina pengar tar vägen, så det får jag väl också försöka lösa imorn.
Ska försöka vända allt negativt till positivt! Hoppas bara jag vaknar på rätt sida o utvilad imorn så jag känner likadant då och kan ta tag i det. Förhoppningsvis är ingen av föräldrarna lediga så dom inte tar min energi det första dom gör med att tjata om något.
På mornar ska man bara vara själv, iaf om man heter Suzzi, då blir allt bäst. Man kan se hur risig ut som helst, gå runt naken ifred o leta passande kläder för dagen, äta frukost i lugn o ro och kolla på en bra serie. Så borde alla mornar vara! Gärna sol också och musik när jag vaknar, men.. man kan ju inte få allt ;D Får då kan jag dra på med en hel del mer.
Nu skulle verkligen en bra dag sitta fint. Men dom kommer så sällan så antar att jag kommer få vänta ett bra tag till på den. =/ Inte allt för länge hoppas jag..

---------------
Grattis till Dennis som blev 23år idag!
Puss till dig!
@->--
-------------



Vet inte vad jag mer ska skriva.. Får ont i huvudet av allt tänkande! =(
Tjing

Kommentarer
Postat av: Martina

Hoppas du mår bättre snart!

2009-01-19 @ 22:36:38
URL: http://martinag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0