I will allways be by your side!



En månad kvar till Alla hjärtans skitdag.. Gillar den dagen mindre o mindre för varje år nu. För alla verkar ha en underbar dag då men aldrig jag. Det är aldrig en bra dag för mig! =( Jag får aldrig någon gullig gest eller present. Ja, förutom presenterna jag får av mina föräldrar. Men nu menar jag ju såklart av någon annan. Den dagen borde strykas. Jag lär ju inte gå på stan eller kolla i tidningarna däromkring iaf. Inte ens jag själv har ju råd att köpa något gulligt till mig. Värdelöst! xP
Men får väl hoppas att någon av mina älsklingsvänner har tid att gå ut o äta med mig då iaf. ^^, Vill ju inte känna mig helt ensam o bortglömd på alla hjärtansdag!
Men en månad kvar iaf, och mycket kan hända. Ska hålla tummarna för att något bra händer så jag inte är ensam då iaf!

Denna dag har nog varit ganska värdelös iaf. Hade hoppats på att hitta möss till mina ålande bebisar men icke. Enda skitställena här istan som har är djuraffären där dom kostar 25/styck och reptilföreningen som aldrig har öppet. Hur ska jag göra? Har så dåligt samvete. Måste ju verkligen få tag i det nu, fort! Känns som en tyngd som jag måste lösa så den försvinner. Får åka förbi reptilföreningen imorn igen o kika. Förhoppningsvis löser det sig då!
Förutom att leta möss så städade jag även klart rummet idag. Skönt! Tog sin "lilla" tid men det vart ett bra resultat iaf så nu kan jag gott berömma mig själv med en nybäddad säng och sidenöverkast. ^^, Mm..

Oh.. Hatar att längta till framtiden. Längtar till helgen, längtar till nästa helg, helgen därpå.. osv!
Men längtar nog mest av allt tills jag får träffa Malin igen. Hade sånt härligt samtal idag, alla våra gemensamma killproblem o erfarenheter. haha! Underbart att få dela med sig o skratta åt det såhär i efterhand. Kan inte sluta hoppas på att vi får bo nära varandra en vacker dag så man kan ha mysiga vinkvällar o massa sånt snack hela tiden. ^^, Längesen man hade en nära tjejkompis, som man även har så mycket gemensamt med och som verkligen förstår en. Har saknat det något oerhört. Och då har vi ändå inte känt varandra så länge, men känns som vi känt varandra hela livet.
Har märkt att mina bästa vänner är dom som blir som "gamla bästisar" på en gång. Det klickar på en gång.
Som med Shellsie, Anton, Malin, Guzzy. Älskar er verkligen! @->--
Känns verkligen bra att ha såna diamanter vid sin sida!
Önskar jag hade er nämre bara..
Har ju planer på att bo ihop med Shellsie när hon tagit studenten så hoppas verkligen på att det går i uppfyllelse. Behöver ju mina älsklingar nära mig! <3

Vart mycket tänka av nu så tror jag lägger skrivandet åt sidan nu.. =)
Men uppdaterar den nog säkerligen snart igen.
Tjing!


Kommentarer
Postat av: Inchi

Känner samma som du..

jag ser verkligen inte fram emot alla fucking hjärtans dag just nu. Trode jag skulle göra de men nu e allt skit igen...

2009-01-15 @ 16:36:36
URL: http://inchi.blogg.se/
Postat av: Danny

:) finns nå nån där ute som skulle vilja göra så att du fick en bra alla hjärtans dag. Tror jag iallafall gäller bara att inte direkt leta efter den utan låta den falla till en själv..

2009-01-20 @ 15:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0