Spöktankar




Nu är det tungt.. Väldigt tungt!
Vill verkligen inte falla tillbaka igen så måste hålla mig på andra tankar.
Usch, känner mig sårad! Men för vad egentligen? Borde egentligen inte känna såhär. Känns lite som självplågeri emellanåt.
Men snart är det över, förhoppningsvis! Har som tur är Malin som kommer till undersättning nästa helg. Kommer bli grymt underbart!
Dricka vin, äta gott, festa o bara tänka på annat än känslor o bekymmer! Längtar redan.. Sån perfekt helg det kommer bli. Behöver verkligen det.

Varför blir allt värre på kvällarna? Hatar det verkligen.. Tänker så mycket mer på saker då.
Tror jag gör många fel just nu. Men måste låta dom ske.. Vill ju det! Men vet själv att det inte är så bra.
Vet hur jag borde tänka.. Men beroende på min bakgrund så tänker jag ju såklart helt fel. Hatar det och försöker ju dagligen ändra på det. Går sakta men framåt iaf.. Önskar jag kunde göra något för att det gick fortare. Enda sättet är väl bara att ta avstånd helt från allt som har med känslor o killar o göra.
Känner bara för att flippa ur totalt ettag. Ni förstår säkert inte. Men mja, köpa boxningssäck, riva sönder några kuddar och dansa till kroppen inte orkar mer.. Förstår ni bättre?
Jo, den känslan har jag just nu.
Skulle vilja se in i framtiden, bara en snabbis. Skulle bli så mycket lättare att göra nästa drag då.
Men antar att ödet får vägleda mig.
Alltid allt på samma gång. Kan inte saker o ting komma i omgångar så det blir lite lättare att hålla koll på alla tankar?
Ne, om man ändå kunde vara kille, bara koppla bort känslor, tankar och medkänsla så vore det ju mycket lättare, allt egentligen. Vore ju egentligen helt underbart!
Men det löser sig väl också till slut. Man förändras ju ständigt till det bättre, eller?
Ibland börjar man ju undra..
Eh, säkert bara mina konstiga tankar som spökar.

Känns som jag skriver lite i gåtor för er nu.. Får hoppas att ni förstår en aning iaf! Vill inte avslöja för mycket när det gäller såna här tankar.


Idag fick mina ålande älsklingar mat iaf. Känns otroligt skönt att få bort det från det dåliga samvetet. Riktigt hungriga var dom också, tog mössen direkt när jag släppte dom. Ojoj! Mätta o belåtna är dom nog, eller ah mätta vet jag inte.. Går alltid att få i dom mer så får väl slänga in ett par stycken till om en vecka tippar jag på.
Lyckades även hitta dom billigt. Tack och lov för reptilföreningen. =)
Så imorn blir det fullt upp med att göra rent hos dom xP Och även göra massa andra saker såklart.
Som att designa upp kläderna till MondayBar SpringBreak Cruise. Har äntligen fått ett litet hum om hur jag vill ha dom så imorn blir de skissa av. Och även kolla tyger så allt går som jag vill. Vilket det aldrig gör så bara att börja med det redan nu. Är ju trots allt 1½ månad kvar. Men denna gång har jag gett mig fan på att jag ska vara iordning gjord och med outfitsen klar någon vecka innan iaf när jag kliver på båten så man har blivit sådär lagom på g redan ^^,
Har en känsla av att den här kryssen kommer bli riktigt bra! Hoppas den känslan stämmer..


Tjing!

Kommentarer
Postat av: Danny

Ses ev på kryssen :) signum och armin kan aldrig göra en besviken. Ej heller asys



2009-01-20 @ 16:20:38
Postat av: Inchi

Um alltså jag vet inte vad för bild av killar du har, å jag hoppas verkligen inte att jag e en av dem som du beskriver.

Kan inget annat än säga att jag önskar i nuläget att jag bara kunde stänga av mina känslor för att dom river mig i stycken just nu.

Och har mått skit i över 1 vecka pga att nått som jag hoppades innerligen för bara sket sig så hårt å bet mig i arslet. Och jag vet inte varför..

Men kan ju inte annat än säga att även ni tjejer kan stänga av era känslor. och än värre att man vet aldrig vad man ska göra för att göra rätt, ena stunden kan allt vara bra å sedan totalvänder ni.



Life is a bitch. i can tell u about it.

2009-01-20 @ 19:55:29
URL: http://inchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0