Weekend

Phu.. Hade skrivit ett långt inlägg men blogg.se verkar göra som dom själva vill ibland så även om jag sparat o publicerat det så försvann det?! Förstår ingenting.. Men nu har jag lugnat ner mig o gör ett nytt försök. Tur att man hag så mycket tålamod! ^^,

Senaste veckan har varit helt okej för min del. Åkte till Stockholm förra onsdagen för att bl.a gå ut o äta, gå på bio, åka på fest i farsta, hård jävla kärna, avskedsfest för Dennis osv.. Så det har varit fullt upp! Men kul också..
På bio såg vi "Yes Man!" Grymt rolig. Skrattade så jag fick tårar i ögonen emellanåt. Underbart!
Middagen på restaurang vart på Koepangang, eller hur de nu stavas. Riktigt gott - och dyrt!! =O Men det var de väl värt ^^,
Så åkte jag med Guzzy på fest i Farsta på fredagen. Alltid kul med hemmafester, speciellt med nytt folk i en annan stad. Alltid lika intressant! Men det vart väl både lyckat o mindre lyckat kan man säga. Men sammanfattningsvis hade jag kul, ses på kryssen grabbar! ;D
Hård Jävla Kärna - World Wore 3 är då en brutalt dålig fest. Det ska vara en elektroniskmusikfest med lite Hardstyle, Hardcore, TerrorCore, SpeedCore o fan vet va allt heter. Och vi kom tydligen dit lite sent när vi kom 1½ timme efter att det öppnat så det var terrocore, aldrig hört något värre! - Lät som dom slagit sönder högtalarna och försökte pressa ut det sista ur dom. Helt jävla sjukt! Plus att det var en gammal lagerlokal ute i Alby och kostade 180:-. Så nej, det var inte värt de. Och som plus i kanten så vart man förkyld av de också. Aldrig mer budget fester!
På söndagen så följde jag med Dennis på hans avskedsfest med jobbarkompisarna från Mellowbar i Sthlm. Riktigt trevligt, och otroligt god mat. Inte konstigt när alla jobbar på en restaurang & bar iof. ^^, Sen åkte vi iväg till Soap, som var lika dåligt som vanlgit iof. Grymt segt på Stureplan, förstår inte hur det finns folk som vill roa sig där, för man har ju inte kul när man bara står o hänger o blänger på varandra?! Eller? =s Släpp loss lite sturenissar, lev livet, iakta inte!
Så aah, sen vart man sjuk på måndagen och åkte hem på tisdagen för att inte smitta Dennis som flyger till Rhodos imorn (fredag morgon).

Nu är det torsdagskväll då, har ätit kinamat med mamma och snart blir de fruktsallad, love it! ^^,
Men är fortfarande sjuk, så inte speciellt roande. Men inte överdrivet sjuk iaf, lite snuvig o lock för öronen bara. Det går över till imorn =)
 För då kommer ju Malin <3 Så det blir liv o loppan här i helgen med andra ord. Som menas med gott vin, mycket tjejsnack, fotosession, hårfärgning o allt därtill =)

Igår var det premiär för Knight Rider, men det borde ni ju ha koll på ;D
Det var min favoritserie när jag var liten. ^^, Så hade väldigt höga krav på den nya variationen av det. Kan inte säga att själva programmet levde upp till dom, men bilen, Kitt, gjorde ju det deffenetivt.
Jag är kär i Kitt! ^^,
Så nu är jag fast, jag kommer följa Knight Rider varje onsdag framöver.

Och nu är även dom kommande festerna bokade o klara.
MondayBar Spring Break cruise 12-13Mars
In Qontrol - Holland i April (datum okänt)
Så nu är längtan hög. Åker dessutom med Malin på båda två. ^^, Kan ju inte bli bättre. Min bästa danspartner. Alltid lika kul med henne så det här kan inte bli misslyckat.
Kommer dock få avstå från dessa mindre fester här i Sverige tyvärr, men vad gör man inte när man inte har något jobb och vill åka på dom lite större festerna, jo man offrar dom små. =)
Så nu har jag lagom panik med att designa mina outfits till dessa fester och få ordning på håret. Usch! Jobbigt. Man tycker ju att folk borde uppfinna en maskin som styr allt sånt åt en. =P


Ne, dags för fruktsallad!
Tjing!



Kommentarer
Postat av: Johan

In Qontrol 25 April 2009 Amsterdam RAI arena

För er som inte har biljett eller resa till årets största inomhus fest för hardstyle Hardcore.Och är intresserade av att åka. Räkna med fullt där inne dvs 45000 danssugna människor.

Jag har hand om en Chartrad Dubbeldäckarbuss med Avgång från Göteborg till InQontrol tur & retur inkl biljett till festen.

Om ni är intresserade av att följa med hör av er till mig för mer information.

Via mail [email protected]



För att se lineup och annan info från festen besök.

www.whoisinqontrol.com koden är 09lortnoq.



Trailern till festen hittar ni här: 25-aprilinqontrol/" rel="nofollow">http://events.q-dance.nl/2009-0425-aprilinqontrol/



Eventuella stop från Göteborg mot malmö kan lösas om det finns intresse.

Ifall ni någon gång blir utan biljetter till årets fester!

2009-03-01 @ 06:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0