Happy new year! <3


Så var det redan 2009 då och jag fyller 20 om fyra månader. 22maj. Minns när jag var 13år ungefär och jag och en tjejkompis Carin satt och räknade ut vilket år och på vad för dag som vi fyller 20år på. Och såklart så vart det 2009, en fredag ;D Kan ju inte bli så mycket bättre. Eller jo, det bästa vore ju om jag kunde ha hemmafest/poolparty både fredag o lördag. Men så lär det ju aldrig bli ^^, Med tanke på att jag inte är själv i huset.
Men lovar att alla ni som varit bra vänner mot mig kommer att bli bjudna. =) Dom flesta har jag nog redan meddelat. Längtar ju enormt mycket, då blir man ju helt självständig, med tanke på att man slipper nu vara beroende av att någon ska kunna köra en någonstans, för det kan jag ju göra själv med körkortet jag nu har, och när jag fyllt 20 behöver jag ju inte vara beroende av att få tag i någon som kan springa till bolaget åt mig, för då kan jag krångla till det hur mycket jag vill med smaker o sorter när jag köper det själv ;D Inte dumt!
Älskar att se framåt som ni kanske märker. Drömmer mig redan bort till sommaren och önskar att det blir ett fast jobb snart så man kan spara ihop till bartender kurs, dra utomlands som jag o Malin pratat om och sedan göra operationerna tillslut. Det vore ett 2009 att verkligen se fram emot!

Men tillbaka till nuläget. Är i Sthlm igen och sitter ensam en fredagskväll. Känns ju riktigt bra! Eller inte nej.. Men vet inte vad jag är sugen på heller. Eller jo, en god vän, gott vin och ost & kex vore ju inte dumt. Men Guzzy kommer inte hem förns imorn, Dennis jobbar, Sandra myser med sin dejt och Monica tar de lugnt. Och det var väl mest dom jag hade i åtanke. Så får se om det kanske blir någe spontangrej man gör senare då.
Blir iaf utgång imorn. Guzzy kommer hem från Dalarna så det måste ju firas. Blir troligtvis Viper Room och Club Escape som det ser ut nu. Och det är ju aldrig fel ;D
Så antar att man blir så illa tvungen att inte göra något idag för att ha råd. =/

Kom till Stockholm i söndags så fick skippa Club Aqua denna gång. Kände att jag hade verkligen inte råd egentligen efter att någon tattare tog mina pengar och så var Malin sjuk också så lockade inte så jättemycket längre.
Så vart att dra till Stockholm i sista minuten efter att jag färgat håret, så hann inte med att sätta i löshåret denna gång. Så nu kära läsare är det endast mitt hår, alltihop! =)
Så väl i Stockholm så vart Dennis glatt överaskad så vart en myskväll. Precis vad jag behövde efter allt negativt. Fick dessutom en underbar julklapp av honom.. ^^,
Detta Sinful linne som både han o jag blev förälskade i vid första ögonkastet ungefär. ^^, Sitter perfekt!






Nyår vart lyckat förresten. Var på stan dagen innan med Anton och lyckades hitta en grymt snygg klänning, det trodde jag aldrig. Vart en riktigt lång dag på stan i Sthlm då, hittade mycket smått och gått. ^^, Både parfym *2, klänning, halsband *2, strumpbyxor m.m. Alltid lika underbart att umgås med Anton. Dessvärre åkte ju han hem på nyår och firade i Kholm medans jag var kvar i Stockholm o firade med Dennis och hans arbetskamrater och lite annat folk. Vart god middag, skålar, fyrverkerier, ost & kex och mycket mer. Helt perfekt nästan. =)
En bra början på 2009 kan man säga att det blev. Dessvärre var de ju med "dagen efter". Men antar att jag inte var ensam om denna fruktansvärda huvudvärk som man bara vill gömma sig under kudden för. Sjukt seg dag var det också!
Fredag den 2 Januari 2009 nu och jag har inga planer?! Vad händer.. Blir väl att kila iväg till Mellow bar, Dennis jobb sen antar jag. Vill inte bara sitta hemma liksom! ^^, Vet ju hur jag är. Får ju panik av att sitta still för mycket.


Gott nytt år, 2009 kära läsare!
Tjingtjing!

Kommentarer
Postat av: Guzzy

NU är jag här!! xD haha ^^ kram

2009-01-03 @ 20:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0