På resande fot..

Oj, oj, oj.. Att man kunde ha sån hemlängtan som jag haft dom senaste 3veckorna trodde jag aldrig att jag kunde ha. Har inte gått en sekund utan att jag tänkt o saknat mitt underbara hem o familj. Riktigt jobbigt har det varit.
Så att äntligen få ligga i sin egna säng (inte för att det är några större fel på hotellsängarna) är en underbar känsla.
Som tur är kommer jag inte vara borta såhär länge på ettag. 3veckor är väldigt lång tid. Men den närmsta framtiden bjuder iaf på lediga helger, tack o lov! :)

Att jobba som säljare på 3 har annars varit både roligt, lärorikt o jobbigt. Jobbar ihop med såna sköna människor som alltid får en att le, på ett eller annat sätt. ^^, Är absolut i det bästa teamet - både sälj- o teammässigt, med tanke på den härliga sammanhållningen det är.
Lär mig nya säljteckniker dagligen. Och träffar så mycket sjuka o trevliga människor konstant. Bara på 10min om jag vill. ^^, Hittills har jag gjort kunder nöjda i Halmstad, Göteborg, Linköping o Norrköping. Och dessutom slängde jag iväg en mobil här i Kholm på kvällskvisten ;)  - I´ll never give up!

Den här lediga helgen var väl behövd o efterlängtad, men samtidigt kan jag inte sluta tänka på hur grymt mycket bättre jag kommer bli på detta med tiden. Lär mig något nytt hela tiden och växer enormt mycket på alla håll som person.
Blir bara mer peppad när jag tänker på den kommande veckan.
Men för att bli peppad så ska jag vila ut nu, så därför måste jag tyvärr sluta skriva nu innan jag deckar..
Uppdaterar kanske lite mer imorn.

Tjing!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0