Snurr i huvudet..

När man väl trodde att man blivit av med alla jobbiga tankar så drar dom sig tillbaka. Hur blir man av med dom för gott?

Att jobba som säljare för 3 är skoj, men det håller bara till sista september. Vad ska jag göra då? Jobba i 3 butik eller dra utomlands o gå bartenderutbildning o bo där ettag?
Hur ska jag få tag i alla pengar som jag verkligen skulle behöva till allt just nu?
Hur ska jag hinna träffa alla mina vänner med detta jobb?
.. osv, osv!

Gillar inte att ha det såhär!

Och som pricken över i:et så kan jag inte sluta sakna honom.
Efter ett halvår ifrån varandra o sedan en otroligt mysig helg ihop så kan man inte sluta hoppas att jag får ihop pengarna o jobbet så jag kan åka en vecka iaf till Rhodos.
Men som det ser ut nu så verkar det inte bli någon rolig utlandsresa för mig iår heller.
Förstår inte hur pengar kan kontrollera så mycket i ens liv, jag gillar det inte. Men inget man kan påverka så mycket. Tyvärr.

Har dessutom en enorm saknad efter mina vänner. Okej att man har härliga människor runt sig hela veckorna och man får resa till olika städer. Men på helgerna då? Det är då jag brukar åka till andra städer för att träffa mina vänner, men nu vill man ju bara hem då och pusta ut.. Så saknaden efter mina vänner blir allt större. Vet inte hur jag ska göra.
Har iaf hoppet till kryssningen i slutet av augusti att leva på. Håller tummarna att jag får träffa alla då.
Dessvärre är den inte bokad än.

Usch, så mycket mer i tankarna som jag inte vill skriva ut här. Men ska kika vidare på "101 Dalmatiner" nu o tänka igenom mitt knepiga liv nu.

Glöm inte att rösta på mig på Bayb.se i tävlingen.


Tjing!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0