Borta bra, Hemma bäst!

Yes.. Då var man tillbaka på ruta ett igen. Med andra ord, lika trött som jag varit förra veckan. Hur kan jag vara såhär trött?
Så ska man sitta i en bil i 2timmar ikväll också, ujuj va sövande.

Dom två veckorna hos 3 har iallafall varit ganska skoj med tanke på teamet jag är i. Underbara människor. Dessvärre har det varit sjukt bra väder, klarblå himmel o grymt varmt, så ingen har såklart varit på humör för att prata med oss glada mobilsäljare på gatorna. Håller tummarna för en bättre kommande vecka.
Så har man dessutom haft en otrolig hemlängtan, mått riktigt dåligt o känt mig otroligt ensam. Kan väl bero på att man inte riktigt känner folket än, inte gått så jättebra att sälja o att stå på stan i otroligt varmt väder o bli dissad av folk är inte det roligaste när man hellre vill ligga hemma vid poolen.
Men efter jobbet så umgicks man ju såklart med teamet, så nu har man bl.a sett Baksmällan på bio som var en grymt rolig film, den kan jag rekomendera. Men även Drag me to hell som var en skitfilm. Riktigt pinsam att se. Kändes som man såg på en skräckfilm från 1600-talet, både pinsamt o roligt, och så ska det inte vara när man ser en skräckfilm.

Hittills har jag iaf varit i Halmstad, Göteborg, Linköping o Norrköping, riktigt härliga städer allihop. Göteborg var dock bara över en helg då 3Action skulle ha rekordhelg, gick dessvärre inte så bra för min del. Söndagen var valfri o Emelie o jag från mitt team ville såklart ha ledigt, så vi drog på Liseberg med några andra personer från andra team. Grymt kul som vanligt.
Och jag vann min första bamsestora chokladask på lotteri.
Sen körde jag för första gången i en stor stad o på motorväg, i 3 bilen dessutom. Ujuj, det var lite jobbigt kan jag meddela. Men bra gick det och vi var framme vid tolv i Linköping. ^^,


Mot Halmstad..


Halmstad -Så vacker stad!


Några i teamet :D - Oskar, Axel, Rikard o Emelie.


Halmstad by night


Halmstad by night


Halmstad by night


Finns idioter till allt


It´s good to be 3 ;)


Liseberg


Yeeyh, äntligen vann jag en stor choklad! Gissa om Emelie o jag var glada. Hihi!


I linköping vart det även grillning i trädgården..


Och utomhusbio, men som dessvärre var en riktigt dålig en så alla gick nästan direkt.


Myspyset delade jag med Malin <3, Emelie, Oskar o Mathias

Men efter alla nätter på hotell o sega dagar i solen så fick man tillslut komma hem. Äntligen!
Så denna helg har jag ägnat till att umgås med familjen, lekt med Nellie, badat o solat, firat Emil som blivit 1år, åkt inlines, grillat, åkt båt osv. Otroligt underbart när man längtat så mycket efter allt detta o äntligen få göra det, man tar verkligen till vara på varenda sekund.
 

Emil 1år! @->--


Sötaste nellie i sin nya flytväst innan båtturen


Nu har jag uppdaterat er lite om det senaste som hänt mig. Midsommar orkar jag tyvärr inte skriva om nu, blir nämligen upphämtad om en timme så nu ska jag umgås lite med föräldrarna innan jag drar.

Tjing!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0