Västerås

Strax bär det av till Västerås.
Sitter i väntan på min coach som skulle hämtat upp mig för 2timmar sedan. Men detta kände man ju på sig, han är ju inte så snabb av sig. :)

Imorn kommer något riktigt spännande hända. Alla ska klä ut sig till något valfritt o boka upp måndagkväll enligt 3. Så är grymt nyfiken på vad som ska hända! :D
Jag har slitit ihop en tuff outfit nu som jag slänger upp bilder på senare, vad det är för något är en överraskning ^^, hihi! Jag ska vara lika hemlig som alla andra är i teamet.. :P

Resten av veckans kvällar är också uppbokade, för första gången ^^, Så inget slappande framför tvn eller inlinesåkning för mig inte. Nä, måndagkvällen blir de maskerad, tisdag bjuder på laserdome (som jag, Rikard o Emelie kommer få gratis för att vi vann över resten av teamet med antal sälj i torsdags) onsdag ska vi grilla hos Rikard o torsdag ska vi flyga med rikard :D

Nu far jag!
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0