Jag fick jobbet! :D


Jag är säljare för 3!

Äntligen fick jag jobbet. Nu kan jag pusta ut, efter alla intervjuer. Jobbigt o nervöst har det varit. Men även riktigt kul att få veta allt vad detta jobb innebär. Det har gjort mig ännu mer nyfiken och förhoppningsfull efter det.

Har gjort så många sökandeblanketter, intervju över telefon, intervju i sthlm, gruppintervju i Sthlm - Lång process, verkligen! Men idag fick jag samtalet, jag var den enda av oss 5 som hade gått vidare som fick jobbet. Det får mig faktist ännu lite gladare. ^^, Känner mig lite speciell! Men jag var väl kanske den enda av oss också som nästan skrek ut att jag ville ha jobbet ^^,
Hoppas verkligen det kommer vara som jag tänkt mig och att jag trivs med det och säljer mycket. Har så höga förväntningar nu..

Börjar utbildningen för jobbet på måndag iaf. Åker tåg upp kl:7 på morgonen, ujuj! Och jag som är en nattmänniska. Hihi. Ja, men detta ska nog gå bra. Ska ta en lugn helg och bara mysa, och dessutom försöka vända tillbaka dygnet.

Jobbet innebär iaf att jag kommer resa (mest med bil) mellan olika städer med ungefär 4st till, gå runt på gator och torg med en grön jacka (så ni kommer se mig ;) ) och sälja mobiler och abonnemang. Sen sover vi på hotell och är ute från mån-fre varje vecka. Kommer bli riktigt skoj! :D

Så nu kära läsare. Nu ska ni köpa snygga mobiler o billiga abonnemang av mig!
Jag ringer ju själv med 3 och har en mobil från 3 - Sony Ericsson w595. Och vet hur grymma priser dom har.
Jag har alltså en helt gratis mobil, dom 3 första månaderna gratis, efter det betalar jag 99:- i månaden och ringer för hela beloppet och som pricken över i:et så får jag 3000 fria sms i månaden också.
Så nu vet ni vilka bra grejer ni får. Älskar min mobil!




Nu ska jag fira med föräldrarna här hemma. :D Smörgåstårtan är här när som helst! Yummi..
Lovar att ta en extra bit för er med.








Tjingeling!





Kommentarer
Postat av: Annie

grattis till jobbet gumman.. =D

2009-06-11 @ 22:43:20
URL: http://nuckan.blogg.se/
Postat av: V

Grattis, gumman! :D Fy fan, vad kul! :D I knew it.;)

Puss puss på dej!

2009-06-11 @ 23:06:12
URL: http://ladyvixx.blogspot.com
Postat av: Suzzi

Tack så mycket! :D

Sjukt glad för detta, äntligen!

2009-06-12 @ 11:13:32
URL: http://blackidentity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0