Säljes

Ja, då var jag hemma igen från 3dagars utbildningen på 3. En otroligt lärorik utbildning inom både försäljning, produkter, 3´s värderingar och mycket mer. Nu känner jag mig lite mer säker på att jag gör rätt och att jag kommer trivas med detta yrkes val. Då var det bara att plugga in det viktigaste och köra på. Så otroligt glad att det är bra grejer jag kommer sälja. Både billiga abonnemang och grymma mobiler. Jag har själv använt 3 i flera år, men mellanrum för Comviq också. Men numera kör jag bara på 3 efter att jag blev upplyst om att dom faktist är billigare än Comviq, bara att Comviq gör lite lurendrej-reklamer. Lite komiskt att min räkning från 3 denna månad endast låg på 25kr ;) . Har dessvärre inte lyckats komma upp i 3000sms på en månad än dock. Men jag fortsätter att försöka. Denna månad var det 1220sms.
Anledningen till att min räkning bara låg på 25kr, var den att jag har 3flat så jag har 3000fria sms/mån, och får mobilen på köpet, har nu en w595 - Älskar den! , och sedan bjöd 3 på dom 3 första månaderna. Perfekt! :)

Så vill ni spara pengar i månaden men fortsätta använda mobilen lika flitigt så ska ni kontakta mig, detta löser jag och ger er även en helt ny mobil på köpet! Visst låter det bra? :)



Sony Ericsson C510
Detta är SE senaste version av K800. Den finns i 3 olika färger - Silver, Vit/Röd och Svart. En smidig o snygg kamera mobil med en 3,2mp kamera med blixt och "Smile Shutter" funktion - med andra ord, den tar inte kort förns personen ler :), Facebook, msn och Youtube specifikationer finns bara i C510 hos 3.
SE C510 har även Turbo 3g Pro - Riktigt snabb överföring.


Sony Ericsson T707
Oj, denna är populär. Den kan ni bl.a se på 3´s senaste reklam på tv. En iögonfallande mobil med ljuseffekter, högblankt skal och strålande färger. Olika ljuseffekter vid samtal, smart rörelsestyrning och Facebook-integration gör den underhållande, snygg och praktisk.
Även denna har en kamera på 3,2mp med en 3 x digital zoom och turbo 3g. Facebook integrerad.




Sony Ericsson w595
Prisvärd Walkman mobil. Finns i 5 olika färger för att sätta en mer personligprägel - Grå, Blå, Rosa, Svart, Vit/röd.
 3,2mp kamera, upp till 8gb minneskapacitet och en musikspelare kopplad till 3musik.
Min älskade mobil dessutom. Inte hittat något fel än, men det är absolut en mobil man inte kan sluta pilla på ^^,




Sony Ericsson k770


















Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är du för något? Glamourmodell?

2009-06-20 @ 16:21:47
Postat av: Magnus

Hej!



Tror jag såg dig i hamnen i Nyköping igår...kan det stämma?

2009-06-28 @ 21:59:28
Postat av: Suzzi

"Anonym": Jo jag gillar att göra glamour-fotograferingar, men annars är jag lika mycket människa som du ;)



Magnus: Nej tyvärr, jag har inte varit i Nyköping på vem vet hur länge. Jag har varit i Halmstad, Göteborg, Linköping o Norrköping dom senaste två veckorna.

2009-07-04 @ 00:36:53
URL: http://blackidentity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0