Slingrande raringar

I saknaden efter Zeltor så hittade jag två yberfina ormar som jag måste försöka skaffa mig. Någon som vet var man kan köpa dessa fina arter får gärna säga till.
Ska nämligen försöka sälja mina regnbågsboer nu.
Varför är mer för att jag känner inte att jag fått någon närkontakt med dom som jag fått med mina andra raringar. Så ni som gillar regnbågsboer får gärna höra av er.


Är det någon som vet var man kan köpa mer sällsynta arter av majsorm?

Ingen kommer kunna ersätta Zeltor, men jag vill inte låta Zena var ensam längre nu, hon är inte sig själv i sin ensamhet. Förstår jag med att det är..


I saknaden av Zeltor! <3
--<-@


Till Salu!
Otroligt fina regnbågsboer, hona o hane.
Hör av er vid intresse.


Usch vad det skär i hjärtat att behöva göra sig av med ens älsklingar. Men jag måste :(
Hör er runt om det finns någon ormkunnig i er omgivning som vill köpa två bruna regnbågsboer. Går troligen att para om man är kunnig inom det området.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0