Lovely


Äntligen var mina drömskor beställda!
Då var det bara att vänta 1-8veckor på en leverans..
Lovely!


Då var man i Örebro o hälsar på en vän. Riktigt trevligt!
Men imorn bär det hemåt igen.. Kan ju hoppas på sol så man får njuta lite i poolen innan den hårda helgen drar igång.
På torsdag smäller det ju, så håll alla tummar ni kan för mig nu så att det blir sol till bästa kryssen på året!
Ska även kika på en kamera, är det ingen som har något tips på en bra digital kamera? Så svårt sånt där. Men ska fråga runt i lite butiker, någon måste ju ha en grym kamera åt mig.



Åkte till Norrköping i fredags med Soma, såklart grymt bra väder så varmt o gött vart det. Inte det bästa vädret för shopping kanske. Men hittade allt jag sökte. Men vart av med lite mer pengar än väntat, men det är väl så det brukar bli ;)
Älskar Norrköping. Min blivande hemstad, garanterat! Otroligt bra shopping, lagom stort, jättefin stad, härligt folk o bra uteställen. Sen ligger det ju på rätta stället i Sverige också. Nära till alla städerna som det händer något vettigt i. :)
Dessvärre har min syster sagt upp sin lght i Nrkp nu så den kommer jag inte kunna flytta in i. Det var ju lite synd, men jag har fortfarande inget jobb där eller något på g så det var nog lika bra.

Fredagskvällen vart det utgång i Katrineholm. Ville ju dra med Soma ut på äventyr, hon jobbar konstant på helgerna på nattklubben i Kholm så tyckte lite synd om henne som aldrig kan släppa loss.
Men, inte helt oväntat så vart inte kvällen så rolig som man hade velat. Blir ju aldrig lyckat i den här staden. Var iaf för första gången inne på Harrys en fredag, och det sög ju, så lika fort ville jag därifrån.
Har nog gjort mitt i den här staden. Finns inte mycket att hämta här. Räcker att gå ut en gång i halvåret här så vet man hur illa det är.

Resten av helgen vart som jag ville ha den iaf, tack o lov. Lugn med sol o bad o grillning! :)
Tack o lov!


Nu är det dags för Scrubs.
Tjing!


Kommentarer
Postat av: Virre

Snygga stövlar! :D Asgrymma ju ;)



Kryssning imorrn!! Då jävlar blir jag sur om det inte blir någorlunda fint väder i alla fall! :P Fast det lär ju bli kul ändå! Åh, längtar! :'D

2009-06-03 @ 16:49:09
Postat av: An´na

Jag har en skitbra kamera panasonic lumix dmc-fx01 med 7 megapix och det finns nog en nyare efter den. Alla filmer som gjorts från hs fester har bra kvalite och grymt bra ljud.

2009-06-06 @ 21:17:35
Postat av: Suzzi

Aha, tack Anna!

Är den bra att ta kort med på kvällar/nätter o på fester? Med andra ord - har den högt isovärde? :)



Ska läsa lite om den. :)

2009-06-07 @ 00:26:38
URL: http://blackidentity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0