Awsome weekend

Så var kryssen förbi, lika fort som vanligt!
Man hinner knappt förstå att man är där förns man är hemma igen. Men kul hade jag. Lika härligt varje gång att få träffa alla underbara människor man känner genom dessa fester.
Speciellt Virre som inte kunde komma på min födelsedagsfest. Underbar människa som hon är så gav hon mig en otroligt vacker försenad present. ^^, Fick tårar i ögonen. Dessvärre så lämnade jag den i hennes hytt och kom ifrån varandra dag 2 så får den på posten i veckan.

Så otroligt vacker & personlig present!
Love to you Virre <3


Den här kryssen var iaf riktigt rolig. Kul att man fick med sig Hanna också, alltid lika roligt att få med sig en vän som aldrig varit på något sånt här förut o se deras reaktion på den fantastiska värld man kommer in i.
Henne lär man få med fler gånger har jag en känsla av ;)
Dessvärre sov man inte speciellt mycket mellan tors och fre så det tog ju såklart ut sig helt i fel tillfälle på fredagen. :/
Vart lite onykter dag två som ledde till mer trötthet så missade såklart halva Frontliner och hela Evil Activities, men vilken idiot sätter Q-Dance floor dag 2? Riktigt dumt.. Får hoppas att arrangörerna tänker om till Sommar kryssen i augusti.

På torsdagen innan man gick på båten så var jag ju också på jobbintervju på 3. Oj vad nervös jag varit för det i en vecka nu, och det märkte nog hon som intervjuade mig också. ^^, Berättade det såklart så det var ingen fara.
Och bra gick det, tog en timme ungefär. Grymt mycket frågor!
Men svarade bara ärligt och försökte tänka efter så mycket som möjligt på alla så man inte svarade för hastigt, men det hjälper inte mycket kan jag säga ^^, Man får inte fram bättre svar för det! Iaf inte jag..
Hon gillade mig iaf tack och lov och jag fick gå vidare i intervjuprocessen. Så ska tillbaka på tisdag för en gruppintervju. Inte lika nervös nu. Men sitter fortfarande och vippar mellan om jag vill ha jobbet eller inte. Vet inte varför för det kommer ju bli jättekul. Såklart grymt svårt att få något sålt i början, för man vet ju hur man själv är som "kund" när någon sån säljare kommer fram till en på gatan. Måste försöka komma på någon riktigt bra säljar teknik om jag får jobbet, för jag ska greja detta ;)


Nu ska jag sova.. Måste vara pigg inför brandövningen imorn. Måste genomgå en sådan för jobbet inom hemtjänsten som jag också har i sommar. ^^, Duktigt!
Antingen inget jobb eller ett för mycket. Om man ändå kunde vara på två ställen samtidigt!

Laddar upp bilder från kryssen imorn kanske.
Tjing!



Kommentarer
Postat av: Virre

Anything for you babe!<3 Glad att du tyckte om den.^^ Du får den så fort som möjligt, I promise!

Du är en så otroligt härlig och underbar människa!:) Truly one of a kind.:)<3

2009-06-07 @ 23:48:31
URL: http://ladyvixx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0