Wish me luck!

Imorn var det dags igen - jobbintervju nr2 på 3!
Så nervös, men längtar även. Vill verkligen ha det här jobbet. Måste fixa detta, får inte låta min nervositet komma ivägen igen. Vart bara mer intresserad av det här V.I.P jobbet på 3Action när jag vart intervjuad i torsdags.

Men visst låter det här som ett perfekt jobb för mig?

  • Åker bil till olika städer veckovis..
  • ..Drar till en annan stad om vi känner för det.
  • Jobbar i team med 4 andra härliga personer.
  • Bor på hotell.
  • Tar kontakt med nytt folk dagligen och försöker öppna deras ögon för en bättre mobil och billigare sätt att hålla kontakten med sina nära.
  • Tjäna riktigt bra pengar.
  • Kan utvecklas enormt o komma framåt fort om det går bra.
Håller tummarna för detta. Känns som intresset för jobbet blir större för varje dag. Så jag hoppas inte intresset minskar efter imorn. Då kommer det bli gruppintervju och jag kommer få träffa resten av personerna som går igenom intervjuprocessen. Ska bli kul o bolla tankar med personer som förhoppningsvis är lika nervösa o nya som jag är inom det här. Ska även försöka komma på bra frågor att ställa till våra coacher som man får träffa imorn. Riktigt svårt. Men jag tror att dessto mer frågor man har, dessto mer visar man hur intresserad man är av tjänsten.
Så nu måste jag ju försöka att glänsa lite! ;)

Dags att sova så jag ser pigg och glad ut imorn.
Tipsa mig gärna om bra frågor om ni har några. Det uppskattas riktigt mycket då jag är dålig på att komma på frågor i tid.

Önska mig lycka till!
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du älskar verkligen din kropp va?

2009-06-10 @ 23:49:59
Postat av: Suzzi

Hihi.. ^^, Lite kul kommentar!

Nej jag älskar tyvärr inte min kropp, önskar att jag gjorde. Men såklart, jag är lika dålig på det som alla andra. Mycket jag vill ändra osv.

Men jag hoppas jag når mitt mål med den så småningom. :)

Hoppas du älskar din iaf, anonyma läsare! :) Det borde alla göra.



2009-06-11 @ 18:06:24
URL: http://blackidentity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0