Du finns i mina tankar!

Kan inte sluta tänka på min syster. Nu gör hon nog sin största förändring i sitt liv hittills.
Hoppas allt går bra! <3
Kan inte sluta vara orolig. Kommer inte bli lugn förns hon ringer imorn. =/

Sitter i solen på uteplatsen nu och försöker skriva ett personligtbrev. Får inget svar med mitt cv nu så känner att jag måste förändra något, göra det en aning roligare o personligare.
Men det är ju så otroligt svårt att komma på något bra, speciellt såhär dom första orden. =/
Och när man väl kommit på något halvbra så får Nellie ryck ute på gräsmattan och börjar springa helt hejdlöst runt o runt, och det måste man ju bara ha kort på. Man får sån vårkänsla genom henne ^^, Tror nästan hon längtat mer efter denna sol än jag gjort..

Idag fick jag iaf svar från butiken jag beställt mina vita kläder ifrån. Tack och lov! Hoppas man kan litar på det dom skriver bara, för isåfall ska mina kläder vara här imorn.
Tydligen har dom haft problem med att se kundinfo och beställda varor, dom uppgraderar tydligen sidan eller något liknande så det har strulat ettag skrev dom.
Jaja, bara jag får mina varor. Har ju trots allt redan betalat för dom.

Nej, nu ska jag mysa lite till i solen och fortsätta skriva på det personliga brevet och lyssna på Takida ^^,

Tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0