Göteborg

Börjar detta inlägg med att skriva.. Grattis älskade Charline till dina 18år! <3
Hon fyllde dock igår. Men har inte tid att sitta vid datorn hela tiden när jag är i Göteborg ju ^^,
Hennes födelsedag började dock i tisdagskväll, vi gled runt i Kungsbacka i 2h för att invänta tolv slaget så hon fick köpa sitt första ciggpaket alldeles själv och flasha leget =) Och oj vilket leende hon hade.. ^^,
Hon vart iaf riktigt nöjd med presenterna hon fick av mig, det känns jättebra :D

Går inte in så jättemycket på saker o ting som har hänt just nu, sitter i hennes hall vid datorn där folk springer förbi hela tiden och tangenterna låter endel dessutom. ^^,
Men kommer vara här tills på måndag så kommer hinna hända en hel del till som jag kommer berätta om på måndag kväll förhoppningsvis.

Ikväll ska vi iaf ut och äta. Skulle egentligen till Sticky Fingers, men Shellsie ska på praktik på fredag igen och vi kunde ej få tag i skjuts hem till Åsa inatt.
Så det blir att äta god mat o dricka vitt vin ute på någon restaurang. För hon måste ju få beställa sin egna alkohol nu =)

Dags att ta något o äta nu tror jag. Magen pratar ju för fullt ^^,
Tjing!

*Tänker på dig ^^, *

Kommentarer
Postat av: Gustav

Är du lika skogalen som mig? Här har vi då en sida som är alldeles gratis, för att samla ihop poäng för att sedan få presentkort som kan lösas in på affärer så som Bianco, din sko eller Nilssons!



Bli medlem redan idag !

http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=6887

2009-03-29 @ 15:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0