Göteborgs veckan




Efter en hård vecka i Göteborg så finns det såklart lite minnen i bilder =)

Here they are!



Resan började vid kl ett på tisdagen med x2000. Och den avnjöt jag med en skagenbaguette & den nya Ramlösa mango. Yummi! ^^,


På tisdagskvällen kom hennes närmsta vänner för att fira hennes snart 18 fyllda år.


Och med ost & kex, vindruvor o färskt bröd så kan det inte bli bättre ^^,


Sötaste födelsedagsbarnet ^^,


ShellsieBellsie ville såklart köpa sitt första ciggpaket redan vid tolvslaget. Så det var bara för hennes kära killkompis Magnus att köra till Kungsbacka, som hade den närmsta macken som var öppen. Så där åkte vi runt o väntade i 2h. =P

***


Onsdagen den 25mars =)
Älskade Charline blev Äntligen 18år. Så jag sjöng såklart för henne på morgonen (drog mig upp vid 7 t.o.m)
Presenterna älskade hon också, tack o lov!
För er nyfikna så fick hon underkläder, pumps & bilder med några av våra minnen  =)

***


Och äntligen fredag.
Efter att planerna på utgång i Göteborg vart inställda både torsdag & fredag så vart det middag på restaurang på torsdagen och utgång i kungsbacka på fredagen. =)

***


Yeeyh, på lördagen åkte vi till Ullared. Det vart till slut, Jag, Shellsie & Daneil. Så efter en lång sväng inne i varuhuset så unna vi oss varsin (oduglig) pizza =)


Och efter att lördagsplaneringen att festa i Göteborg på lördagen sprack så var det bara att fixa lite dricka för att festa i Åsa & Kungsbacka istället.
Och ser inte detta ganska lovande ut? ;D


Yes, då var kvällen igång ^^,
Sandra, Charline & Daniel ser lagom på g ut.


Och ja, det är självklart att jag läxa upp göteborgarna i ölspelet ;D


Jag älskar denna flicka! <3


Myspys xD


Partyparty..


Mja, lite småsura är dom allt för att jag äger dom i ölspelet ;D


Ojoj. När man ser detta såhär efteråt så vet man vad man hade att vänta på söndagen..


"Jag pratar faktist rikssvenska (a)"


=)


Efter krogen så var man sådär lagom rund under fötterna. Och med lagom, så menar jag nog mer än så om man tar söndagen till att dömma ^^,


Saknar dig redan älskade ShellsieBellsie! <3 Tack för en underbar vecka.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0