Ljuva tisdagar ^^,



Fruktsallad, te & Desperate Housewives. Och såklart en glad liten Suzzi nerkrypt under en filt i soffan. Mysigt värre!

Idag har det iaf varit sol i lilla Katrineholm. Men vart dessvärre ingen promenix för min del. Har varit jätteseg i kroppen och haft ont i huvudet hela dagen. Har varit på gränsen till att jag svimmat ibland. Vet inte vad felet är riktigt. Men ingen idé att gå en lång promenix i värmen då. Så det vart att leka lite med Nellie på gräsmattan istället.

Nu är det även exakt 1vecka kvar tills jag åker till Shellsie. Wiie! Ska bli jätteskoj. Längtar jättemycket verkligen. Kommer även få träffa Anton & Guzzy då som kommer för att festa med oss. ^^, Vi kommer ju göra Göteborg osäkert, helt klart! ^^,

Har även lagt händerna på mycket bilder från kryssen & Black&White festen. Så dom lägger jag upp lite senare ikväll skulle jag tippa på. Är alltid mer social & pigg på kvällarna.

Ne, nu börjar Desperate igen..
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0