Operation svart till blont

Ja, då var det snart dags för färgning nr3 av mina svarta slingor i överhåret som jag försöker få blonda. Funkar kanske inte sådär jättebra då dom är ganska mycket oranga nu. =/ Usch, skäms så mycket över mitt hår nu.
Så snart är min "personliga frisör" här vid namn Lisa som ska ge sig på ett försök med avfärgning & Mood Ultra Blond. Som förövrigt gjort sina ärr på mitt hår sen tidigare. Det blir som tuggummi när det suttit i. Och då syftar jag på Mood. Jag kan rekommendera det för färgning av utväxt om man har väldigt ljust hår som mig. Men inte på redan blekt hår. Det går av!
Men eftersom jag vill ha mitt överhår helt blont till kryssen så ger jag det ett försök iaf.
Ska även slänga i några svarta löshårs slingor. Så tro inte jag blivit någon som har hela håret i en färg nu. Nejnej, jag är fortfaranade samma Suzzi. =) Tack o lov!
Har färgat mitt hår ett antal ggr, så är det något ni vill fråga om färgning så fråga på. =)

Såhär såg mitt hår ut efter bara avfärgningen första gången..



.. Dags för färgning nr3 då!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0