Tillbaka blick!

Har varit lite smålat på senaste när det gäller bloggande. Så har ju inte delat med mig av det smaskiga som hände mellan den 20-28feb. ^^,
Har ju haft både Anton & Guzzy på besök i Katrineholm, varit i Linköping och firat Malins 23år och även  på Vaffanculo i Norrköping.
Så tänkte slänga upp lite bilder.. Klart jag måste dela med mig lite av det roliga i mitt liv. ;D


Kan börja med en lite rolig bild. Satt och väntade på Nadia i hennes trapphus för det var där förfesten skulle äga rum på fredagen. xD


Ren njutning av en kall Aquatini!


Riktigt nöjd blev jag med detta linne. =)
Men iaf, såklart hade Nadia blivit bestulen på tangentbordet så kom inte in i datorn.


Ja, ni vet reklamen för telia? När killen inte har några skivor, kanaler eller internet?
Haha, så var våran förfest hos Nadia. Inget ljudkort, inga skivor & ingen musik på tvn.
Så jag drog på den lilla volymen jag hade på mobilen o började köra ölspelet i ren ironi för våran "förfest" ^^,

* Och nu vidare till lördagen men Anton.


Anton är liite avundsjuk på att tjejer får mer "bling"  på underkläderna än er män. ^^,
- Jo, men lite orättvist kanske det är för er pojkar!


Vart ska man annars ställa cidern när man har datorn i knät o sitter på sängen? :O


Älskar min lilla fjAnton enormt mycket. Min bästa killkompis!
Saknar dig varje dag min lilla tossepöjk ^^,

*Nu vill jag inte bjuda på fler flumbilder. Så nu sätter jag punkt för Antons och min lilla helg.
Och fortsätter till Malins 23årsfest ^^, Tihi!


Helena, Malin & Jag - Partybrudarna på g!


När min älsklings Malin fått i sig lite mer av det goda så drog hon på sig sin ursnygga nurseoutfit
som hon fick i present av Viktor & Jonna. Grymt sexig vart hon! <3


Malins kära syster är dock inte fullt så nöjd över hur Malin går klädd på festerna..


Mohaha, Peter svankar så gärna ;D


Grattis min Hunny Bun!
I admire you <3


- Snälla!
- Skulle inte tro det!
Haha, bilden ser så grymt rolig ut ^^,


Haha, ja vad ska man säga? ^^, Urartning..


Några av festfolket! =)

*Och punkt för Malins 23års fest - mer bilder kommer möjligen upp på Facebook.
Och vidare till Vaffanculo i Norrköping.


En riktigt bra bild tagen av Michael Selin på Malin & mig. =)
Gillar den starkt!


Dansgolvet. Missade dock all hardstyle så var bara hardcore för oss =/


Jag & Sötaste Robin, som även var en av arrangörerna för Vaffanculo.


Dunkidunk!


Annie & Magnus var också på plats såklart ^^,


Jag, Emma & Malin på dansgolvet <3


Så avslutar vi denna bildserie med en mer seriös bild.
Peter & Inchi (på sidorna) kör sin vardagliga look, jag gillart! xD

Yes, detta var några av mina dagar den veckan. Bilder från Guzzy´s Katrineholms vistelse får jag fylla på med senare, då han glömde sin kamera här och det vart visst inte så värst mycket bilder med min =/
Men ojj va förälskad han vart i metropolen Katrineholm... Hm, näe de stämde inte riktigt kanske. Men han tyckte det var en mysig stad iaf. Det är ju ett plus! Får ta revanch i sommar. För det är faktist en mycket mysigare stad på sommaren.
Så jag hoppas jag kan bevisa det för dom flesta av mina vänner från andra städer då ^^,

Tjing!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så jävla fin.

2009-03-14 @ 11:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0