My "moments"



Åh, nu är längtan stor!
Jag vill bara ta mig till alla små "moments" som kommer. För varje grej jag gör så har jag alltid ett ögonblick då jag tänker "Oh, detta är underbart". Menar inte då varje dag eller så. Jag menar då vissa speciella händelser jag gör. Som t.ex gogodansar, är på kryss, modellar eller kanske träffar en intressant person. Som t.ex när jag står på dansgolvet på en kryss och en låt kommer som ger mig gåshud, då tänker ju säkert vem som helst i det ögonblicket "Detta är underbart". Då vill man bara frysa tiden och känna den känslan hela tiden.
Just dessa "moments" längtar jag till. För jag vet att jag kommer ha ett inom en snar framtid. Och just mina små "moments" dom lever jag så grymt länge på.
Och på kryssarna får jag dom ganska ofta. Just så man stannar upp någon sekund och tänker hur underbar omgivningen just är och hur bra man mår just den sekunden. <3 Dom är guld värda!

Får även träffa en person jag faktist längtat på att få träffa på kryssen också. Så det ger ju allt en extra gnista.
Gillar att träffa nytt folk och lära känna folk. Det gör man alltid på dessa kryssar & fester. Jag har alltid sagt att man lär känna minst 2 nya personer på varje kryss. Som man fortsätter prata relativt regelbundet med och det är ju alltid kul.
Men just denna person har jag ju inte träffat på någon fest än, utan bara lärt känna genom nätet o musiken på ett sett, så det är ju lite extra spännande och se hur personen är i verkliga livet också. Mm, sånt gillar jag. Det är lite spännande sådär.

Sydde nästan klart min outfit nu ikväll också. Efter att jag fått i mig lite efterlängtad thaimat som satt där den skulle ^^,
Vart riktigt nöjd med min insats, kände att det var på tiden som jag fick stå framför spegeln med något på mig som jag nästan helt gjort själv och ha ett leende på läpparna. Och med nästan så menar jag att jag sytt om ett plagg som jag köpt i butik efter att jag såg i huvudet vad jag kunde göra den till.. =) Har blivit lite seg med att sy outfits helt själv numera. Det tar så enormt mycket på energin så jag känner att jag orkar inte. Men jag designar fortfarande.
Så efter någon timmes jobb vid symaskinen så slutade det med att jag ändå vart missnöjd med en del så jag får fixa till det imorn istället. Orkar inte mer idag, känner att huvudvärken är på g.
Men vill verkligen få det klart tills imornkväll. Vill nog nämligen ha det imornkväll när jag ska upp på högtalaren o gogodansa.. Känner att det är trots allt en vanlig utekväll så vill inte ha för extrema kläder. Men detta blir en bra blandning på extremt o fest. Jag ska ju trots allt gogodansa så jag måste ju ha något som syns ändå =)
Sen är jag ju även Suzzi och jag tar inte på mig för tråkiga kläder, speciellt inte när jag festar. Man vill ju klä upp sig lite iaf så man känner att det är fest o man kan klä sig i kläder man verkligen gillar ^^, Eller hur man nu ska kunna förklara min klädsmak o klädval?!

Vart endel om kryssen som är nästa vecka, men ah.. Uppdaterar igen imorn! (Hoppas jag!)


Vill ni läsa mer om dessa kryssar jag ofta skriver om så kan ni göra det på www.mondaybar.com




Tjing!

Kommentarer
Postat av: david

:)



lycka till ikv!!

2009-03-06 @ 08:45:25
URL: http://blogg.flows.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0