Update

Ännu en händelserik vecka förbi..
Så därför har jag inte haft tillfälle att skriva så mycket. Men nu är det väl på tiden att jag skriver av mig lite kanske.

Äntligen har jag fått träffa 3 av mina bästa vänner inom 1vecka. Underbart!
Händer ju inte ofta eftersom dom bor i Stockholm, Borås & Linköping. =)
Och nu är det inte länge kvar tills nästa händelse kommer. Det vill säga att jag ska gogodansa på Port26 på fredag. Sedan fylls det bara på med mer. Så det ska vara. =)

Kryssningen närmar sig med stora steg och jag ligger hemma o är sjuk. Råder inte gott. Har inte ens hunnit börja på outfitsen. Vet ju hur jag vill ha dom så det ska väl inte vara några jätteproblem. Men har ingen ork nu när jag är sjuk. Vill helst krypa ner i sängen o dricka te o kolla film nu. Men har för mycket att göra innan dess. Så mycket i huvudet jag måste reda ut också.

Ligger bara o lyssnar på musik och drömmer mig bort.. Kan inte sluta tänka på alla underbara minnen man har av sitt liv hittills. Och hur många fler man kommer skapa.
Dessvärre gör man lite misstag nu också, men det lär man sig något av som tur är. Dom får ju inte upprepas.
Ett plus är ju att jag fått tillbaka livsglädjen och att 2009 varit ett riktigt bra år hittills.

Nu börjar endel kompisar tröttna på att se mig singel också, så har blivit fixad på blind dejt, men tror inte det är något för mig. Sånt känns lite påtvingat på något sett. Okej om det är av en jättenära vän som vet vad jag söker o tror att hon/han hittat personen åt mig. Men så är ju inte läget nu. Men kul grej dock. =)
Förstår inte riktigt hur folk vågar gå på blinddejts, man får ju inte se hur personen ser ut innan o man vet ingenting om det. Kan ju bli katastrof. Ne, jag skulle nog aldrig våga utsätta mig i den situationen. ^^,
Men om någon varit med om det så skriv gärna en kommentar om det, riktigt nyfiken!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0