Gogodansa @ Port26


Äntligen fredag igen.

Och ikväll ska jag gogodansa på Port26 här i Katrineholm. Kommer blir riktigt skoj faktist. Fick även klart min rosa/svarta outfit idag, så den ska jag ha på mig tänkte jag.
Fick höra att dom även byggt ett litet podium som jag ska dansa på också. ^^, Yeyyh! Så inge mer dansa på högtalarna (som kändes lite ostabila när man fått i sig lite alkohol) Så jag hoppas detta blir en bättre dansyta.
Verkar även som att det är endel som ska komma dessutom, det är ju ett extra plus!
Har inte gått sådär jättebra för Port26 (ga. Starlight) det senaste året då förra ägaren verkar ha förstört det endel och gett en dålig bild av det till folket här istan så inte många som vill gå dit längre. Men vi försöker ändra deras syn så gott det går och man kan ju hoppas att det är påväg att vända. För nu ska ju jag börja gogodansa där dom fredagarna jag kan ;D

Men nu måste jag äta min skinksallad & göra mig iordning för kvällen!
Hoppas vi ses där. =)

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0