Underbart

Äntligen har man en lugn lördag hemma i tv soffan..
Men det verkar jag vara helt ensam om bland mina vänner  :O Har nämligen fått samtal och sms hela kvällen att jag ska komma till den festen, den krogen, dansa på Port26 osv. Så typiskt!
Men hade iof inte heller något speciellt sug på att gå ut heller. Speciellt inte när man sitter med nyfärgat hår, osminkad i mjukiskläder, en vovve i knät o "Min stora kärlek" på tv. ^^, Då lockar det inte sådär jättemycket med krog precis.
Ne, nu ska jag ta de lugnt fram till kryssen.

Var riktigt duktig med att inte dricka igår också. Vart bara en drink för min del. =)
Kände att jag inte ville dricka så mycket när jag var anställd för att dansa.
För den delen så gick det riktigt bra faktist. Folket på Port26 hade byggt en platå på scen som jag dansade på, och en lampa riktad på mig. Så jag syntes iaf. Men lampad var grymt varm så man kunde inte dansa sådär jättelänge vid varje tillfälle. Så drack en hel del vatten & energidryck. =)
Tack till alla mina vänner som kom dit. Grymt kul att träffa alla igen. Hade så kul! Måste göras om (Gärna om 2veckor när jag ska dansa igen! ^^, )
Känns underbart att få betalt för något jag älskar att göra. En riktigt härlig känsla måste jag säga.
Älskar mitt lilla jobb! <3

Bilder kommer upp så småningom.. =)


Dags att lägga sig under täcket o njuta av musiken på NEradio nu.
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0